فوتبال جهان - آندری شوچنکو می‌گوید که از عملکرد شاگردانش در بازی دوستانه مقابل ایتالیا راضی است هرچند آنها مرتکب اشتباهات فراوانی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال اوکراین شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در شهر جنوا به مصاف ایتالیا رفت و این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان که اکنون هدایت تیم ملی اوکراین را برعهده دارد، درباره این بازی به شبکه رای اسپورت گفت: ایتالیا واقعاً خوب بازی کرد و من به احترامش کلاه از سر برمی‌دارم، به خصوص به خاطر بازی که در نیمه اول ارائه کرد. آنها بازی را تحت کنترل داشتند و ما بیش از حد مرتکب اشتباه می‌شدم. مارکو وراتی برای ایتالیا بازیکن بسیار مهمی است و حضورش در زمین یک امتیاز اضافی برای آنها بود. ایتالیا در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد. با این حال، تیم ما در نیمه دوم ضدحملات بهتری داشت چون یکدست‌تر بازی کرد و این برگ برنده ما بود.

وی ادامه داد: ایتالیا در نیمه اول ما را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شدیم مجازات کرد. با این وجود تساوی برای ما نتیجه‌ای فوق العاده است. سعی کردیم هجومی و مستحکم باشیم و از عملکرد‌مان راضی‌ام. برای ایتالیا در بازی بعدی‌اش مقابل لهستان در لیگ ملت‌های اروپا آرزوی موفقت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.