نکونام اعلام کرد امیدوار است درباره پنالتی مشکوک بازی استقلال اشتباه کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی تیم مقابل استقلال تهران در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد؛

با مدعیان بازی داریم

متاسفانه قرعه نساجی سخت است. از هفته اول با تیم های مدعی بازی کردیم. شاید در این بین فقط یک تیم مدعی نبود. بقیه تیم ها یا برای قهرمانی می جنگند و یا دنبال کسب سهمیه هستند. با پرسپولیسی بازی کردیم که به نیمه نهایی آسیا رفته. با استقلالی بازی کردیم که از گروه سختش در آسیا صعود کرده و در قطر با ۱۰ نفر از السد مساوی گرفت. با سایپایی بازی خواهیم کرد دنبال سهمیه است. همینطور با سپاهانی که مدعی قهرمانی است. با این تیم ها هم باید بازی کنیم و فقط دنبال این هستیم خوب نتیجه بگیریم. برای ما بهتر بود که قرعه مان کمی فرق می کرد ولی این قرعه برای ما افتاده و باید با همه توان بازی کنیم.

من با بازیکنان زندگی می کنم

(در واکنش به بازی ندادن سینک) شما از قیمت این بازیکن خبر ندارید. درباره بازی دادن یا ندادن بازیکنان هم من تصمیم می گیرم. من با این بچه ها و با تیم زندگی می کنم. امید مصدوم نیست. امروز هم دیدید که در نیمه دوم برای ما بازی کرد.

دو صحنه هند در محوطه استقلال اتفاق افتاد

خوشحالم که مقابل تیم سابقم قرار گرفتم ولی همانطور که قبلا گفتم برای من نساجی مهم است. تمام توانم را روی تیمم گذاشتم. درباره مسابقه هم باید بگویم خوب بودیم و خوب بازی را کنترل کردیم. می دانستیم استقلال برای برد می آید. دیدید که چطور شروع کردند. ۴ بازیکن هجومی در خط حمله داشتند. اشتباهات فردی باعث شد دقایقی استقلال توپ را بگیرد و ارسال کند. آیا لک موقعیتی گرفت؟ فقط آخر بازی دو بازیکن قد بلند گذاشتند و بازی مستقیم کردند. غیر از آن طوری که می خواستیم بازی پیش رفت. روی ضد حملات اگر دقت داشتیم بهتر می شد. ضمن اینکه دو صحنه هند در محوطه استقلال اتفاق افتاد. فقط می خواهم بدانم پنالتی بود یا نه؟ می خواهم بدانم پناتی به چه چیز می گویند؟ امیدوارم اشتباه کرده باشم اگرنه این می شود ۵ اشتباه داوری در ۷ مسابقه که به ضرر ما شده است. به نظرم آقای زرگر در مجموع خوب بود. امیدوارم من اشتباه کرده باشم به خاطر اینکه با یک گل می شد نتیجه بازی عوض و یک تیم برنده شود. برای من مهم است که بدانم بوده یا نه. اگر در دقایقی از بازی اعتراض شد، طبیعی بود و در بازی اتفاق می افتد.

سایپا قدرتمند است

فردا برای بازی سایپا ریکاوری می کنیم. این هفته تمام تمرکزمان روی این تیم است. آنها تیم قدرتمندی هستند.

در هتل بیکار نبودم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )