فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید تیم تحت‌هدایتش به کریستیانو رونالدو وابسته نیست، اما از او به عنوانی بازیکنی شگفت‌انگیز یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه باید به مصاف فروزینونه بروند، در حمایت از فوق‌ستاره پرتغالی خود که در بازی مقابل والنسیا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سخت‌گیری داور از زمین بازی اخراج شد، گفت: رونالدو شگفت‌انگیز است، او به یوونتوس ارزش بخشیده و این را نمایش‌هایش نشان می‌دهد. با این حال تیم وابسته به کریس نیست.

وی افزود: انتظارات از رونالدو بالاست و خود او نیز بازیکن بسیار مطالبه‌جویی است، اما نیاز نیست که کریس خودش را به اثبات برساند. او تنها باید از بازی کردن لذت ببرد و گلزنی کند. اتفاقی که چهارشنبه شب در بازی با والنسیا برای کریستیانو افتاد را هم به دست فراموشی سپردیم.

سرمربی بانوی پیر همچنین درباره مهاجم آرژانتینی تیمش اظهار داشت: می‌توانم تأیید کنم که دیبالا فردا از ابتدا در ترکیب یووه به میدان خواهد رفت. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. پائولو قادر به گلزنی است و حتی می‌تواند به عنوان مهاجم نوک ایفای نقش کند. تیم هم رفته‌رفته بهتر می‌شود و بازیکنان از یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: احتمال دارد که در بازی فردا از سه مدافع در ترکیب اصلی استفاده کنیم که اگر اینطور شود از بین الکس ساندور، ژوائو کانسلو و خوان کوادرادو، یکی استراحت خواهد کرد. اگر هم از چهار دفاع بخواهیم بهره ببریم، از همه آنها استفاده خواهیم کرد.

آلگری با اشاره به دو بازی پیش‌روی تیمش اظهار داشت: فروزینونه و بولونیا هر دو تیم‌هایی هستند که با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند، از این‌رو باید بازی سطح بالایی مقابل آنها به نمایش بگذاریم. تمرکز در این بازی‌ها خیلی مهم و حیاتی است چون خطر انرژی مثبت بیش از حدی پس از برتری مقابل والنسیا وجود دارد.

سرمربی ایتالیایی راه‌راه پوشان تورین همچنین خبر داد ماتیا پرین در بازی با بولونیا اولین بازی‌ رسمی‌اش برای یوونتوس را انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.