فوتبال جهان - ادرسون می‌‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش شایسته سرزنش شدن بابت شکست مقابل لیون هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی چهارشنبه شب در حالی که پپ گواردیولا را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود نداشت، در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب المپیک لیون فرانسه شد. در این بازی که لیون ابتدا با دو گل پیش افتاد و برناردو سیلوا در ادامه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، میکل آرتتا دستیار پپ، هدایت آبی‌های منچستر را برعهده داشت.

ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی در این باره گفت: ما نتوانستیم در بازی با لیون به صورت تیمی آن سطح عملکردی که در چند بازی قبل داشتیم را به نمایش بگذاریم. متأسفانه در پایان هم تاوان اشتباهات‌مان را دادیم. مقصر این شکست خود ما هستیم اما نباید فراموش کنیم که ما مقابل حریف خیلی سرسختی بازی کردیم که فوتبال خیلی خوبی از خود ارائه داد و مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد. به هر حال ما شکست خوردیم و این هم جزیی از فوتبال است. باید سرمان را بالا بگیریم و تنها بر روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که می‌توانیم از این شرایطی که در آن قرار گرفته‌ایم، نجات پیدا کنیم. ما البته به دنبال این بودیم که لیگ قهرمانان اروپا را به درستی آغاز کنیم. باید سعی کنیم کیفیت واقعی بازی‌مان را نشان دهیم و سعی کنیم به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.