ناظم الشریعه: نتیجه در تورنمنتهای دوستانه اصلا اهمیت ندارد/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: روز گذشته تیم ملی فوتسال وارد اردو شد و عصر دیروز تمرینات خود را برگزار کرد. امروز نیز پس از کلاس آنالیز و تئوری که برای بازیکنان در نظر داریم، تمرین یک ساعته نیز در دستور کاری بازیکنان قرار داشته و سپس تهران را به مقصد تبریز جهت رقابت با تیم های ژاپن، اوکراین و بلاروس ترک خواهیم کرد.

وی درباره شرایط بازیکنان کفت: شرایط ملی پوشان خوب است. فقط هماهنگی بین بازیکنان کمی سخت است که تمام تلاشمان را برای داشتن تیم یکدست و هماهنگ بکار خواهیم گفت.به دلیل اینکه جوانگرایی در این تیم صورت گرفته و بازی دوستانه نداشتیم، این تورنمنت برایمان بسیار مهم و حیاتی است. بایکنان در این تورنمنت محک جدی می خورند و سطح بازی و جایگاهی که این ملی پوشان از نظر فنی دارند، برای کادر فنی مشخص می شود. بازیکنان جوان در کنار ۳ بازیکن از تیم اصلی در جام جهانی در این تورنمنت حضور خواهند داشت و فقط هدفمان کسب تجربه و ارزیابی ملی پوشان خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بچه ها خودشان را نباید شان بدهند و  کادر فنی باید بداند که در بازیهای مهم ملی پوشان جوان در چه شرایطی قرار دارند. به فکر کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان بر روی ارزیابی و شرایط بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه بازیکنان جوان در این تورنمنت کار بسیار سختی را پیش روی خود دارند؛ گفت: تیم ژاپن با تیم کامل خود در تبریز حضور دارد، اکرانی با تیمی که در جام ملتهای اروپا بازی کرده، به ایران آمده و تیم بلاروس نیز همان تیمی است که سال گذشته در ایران حضور داشت . بزرگترین حسن این بازیها این است که با تیم های  اروپایی و آسیایی دیدار های سختی را برگزار کرده و بازیکنان محک جدی می خورند.

ناظم الشریعه در پایان گفت:  ۱۳ مهر ماه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال مجددا آغاز می شود تا بازیکنان برای حضور در برزیل  و انجام دیدار دوستانه آماده شوند. همانطور که اشاره کردم، جوانگرایی برای ما بسیار مهم است و نتیجه در بازیهای تدارکاتی برایمان اهمیت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.