مربی صنعت نفت آبادان گفت: در طول هفته تمرینات شادابی داشتیم و آماده بازی سختی هستیم تا بتوانیم اولین سه امتیاز لیگ برتر را از این بازی بدست آوردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، کاظم فرهانی در نشست خبری که امروز در استادیوم تختی آبادان برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم، اظهار داشت: بازی سختی در پیش رو داریم چراکه پیکام تیم خوبی است و از مربی با تجربه برخوردار است

وی ادامه داد: در طول هفته تمرینات شادابی داشتیم و آماده بازی سختی هستیم تا بتوانیم اولین سه امتیاز لیگ برتر را از این بازی بدست آوردیم؛ از تیم ما تنها سیروان به دلیل کارت قرمز در بازی با سپید رود همراهی نمی‌کند اما دیگر بازی کننان از شرایط خوبی برخوردار هستند.

مربی نفت آبادان گفت: بازی‌های قبلی تیم حریف آنالیز و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت؛ آقای سرجیو تمرینات را طراحی کردند و امیدواریم روز خوبی برای بچه‌ها باشد و بتوان اولین سه امتیاز لیگ را بدست آورد.

وی بیان کرد: نظر مجموعه این است که سطح بازی بازیکان غنایی هم سطح با بازیکنان فعلی است و اگر بنا است فرصتی داده شود، به این بازیکنان فرصت حضور در زمین را می‌دهم.

فرهانی خاطرنشان کرد: از مجموعه خوبی برخوردار هستیم و بازیکنان در حال تلاش هستند و طی صحبتی با شهاب گردان و محمد دریس، هدف این دو تنها بُرد و کسب سه امتیاز بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.