تیم‌های منچسترسیتی و پاریسن ژرمن شروع ضعیفی در لیگ قهرمانان داشتند اما این همه ماجرا نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپاسه شنبه و چهارشنبه آغاز شد تا یک بار دیگر هیجان و شور، سراسر قاره سبز را فراگیرد.

در این میان اما دو باشگاه متمول و ثروتمند فرانسوی و انگلیسی که بادلارهای نفتی قطری و اماراتی شارژ می شوند، شروع ضعیفی در این رقابت ها داشتندهمانطور که فصل قبل را هم به بدترین شکل ممکن تمام کرده بودند.

پاریسن ژرمن در اولین گام در فصل جدید با مربی تازه خود، در آنفیلدمقابل لیورپول با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا این چهارمین شکست پیاپی پاریسی ها دررقابت های لیگ قهرمانان باشد. آن ها فصل گذشته آخرین بازی دور گروهی خود را بانتیجه ۳-۱ به بایرن مونیخ واگذار کردند و سپس در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئالمادرید در مرحله یک هشتم نهایی با نتایج ۳-۱ و ۲-۱ شکست خوردند. با نتیجه ای که آنها این هفته مقابل لیورپول گرفتند، آمار ضعیف ۱۱ گل خورده طی ۴ بازی برای این تیمپر ادعا ثبت شد.

وضعیت منچسترسیتی و پپ گواردیولا هم چندان بهتر از پایتخت نشینانفرانسه نیست. سیتی با پپ فصل را در ورزشگاه اتحاد آغاز کرد و شکستی دور از انتظاررا مقابل لیون تجربه کرد.

نکته جالب اینجاست که منچسترسیتی هم دقیقا مثل پاریسن ژرمن چهار بازیاخیر خود در لیگ قهرمانان را با شکست پشت سر گذاشته.

آن ها دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی فصل قبل مقابل بازل را ۲-۱باختند اما راهی مرحله بعد شدند. سپس در یک چهارم مقابل لیورپول به بند کشیده شدندو دو بازی رفت و برگشت را با نتایج ۳-۰ و ۲-۱ به حریف واگذار کردند و حالا شکست۲-۱ این هفته سیتی مقابل لیون، چهارمین باخت پیاپی پپ گواردیولا در لیگ قهرمانانبود. ضمن این که برای اولین بار است که یک تیم انگلیسی چهار بازی پشت سر هم را دراین رقابت ها می بازد. آماری بسیار منفی که به پای پپ گواردیولا و تیم قدرتمندشنوشته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.