فوتبال جهان- یورگن کلوپ از عملکرد شاگردانش برابر پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با گلی که روبرتو فیرمینو در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رساند، به پیروزی دراماتیک ۳ بر ۲ مقابل پاری‌سن‌ژرمن دست یافت، پس از این بازی گفت: ما نه‌تنها خیلی در این بازی جنگیدیم و من هم خیلی آن را دوست داشتم، بلکه فوتبال خیلی خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتیم. ما اعتماد به نفس خود را هم نشان دادیم. تیم اکنون نسبت به گذشته هماهنگ‌تر است.

سرمربی لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پاری‌سن‌ژرمن کمی سیستم بازی‌اش را تغییر داد که انتظارش را داشتیم، اما خیلی به آن فکر نکرده بودیم. حضور نیمار در سمت چپ خط حمله پاری‌سن‌ژرمن ایده بدی نبود و کار برای دفاع کردن را دشوار کرد. به هر حال ما نیاز به تمرکز بیشتری داشتیم و به نظرم کارمان را به خوبی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: ما مناطق زیادی از زمین را پوشش دادیم و تمامی فضاها برای نفوذ مهاجمان پاری‌سن‌ژرمن را بستیم. همچنین وقتی صاحب توپ شدیم سعی کردیم از سمت راست خود - سمتی که نیمار بازی می‌کرد - برای نفوذ استفاده کنیم. نیمار هم بازیکنی در سطح کلاس جهانی است، اما او یک مدافع نیست و سعی کردیم از همین نقطه ضعف بهره لازم را ببریم.

کلوپ در بخش پایانی صحبت‌هایش در تمجید از زننده دو گل تیمش در این بازی اظهار داشت: استوریج بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و پیش از بازی هم به دنیل گفتم که تا حالا او را اینقدر آماده ندیده بودم. او به خوبی در این بازی مالکیت توپ را برای ما به ارمغان آورد. سپس بابی فیرمینو در دقیقه ۷۲ به جای استوریج به بازی آمد و کمک شایانی به ما کرد. شادی گل او را هم دوست داشتم.

فیرمینو که چشمش در بازی با تاتنهام در لیگ برتر آسیب دیده بود، پس از به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش سرخپوشان مرسی‌ساید مقابل پاری‌سن‌ژرمن یک دستش را روی چشمی که اخیراً آسیب دیده بود نگه داشت تا به نوعی نشان دهد که حتی با یک چشم هم می‌توان به حریف ضربه زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.