ملی پوشان میهمان سفیر ایران در تاجیسکتان بودند /

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان مهینی همراه با کادر فنی تیم ملی نوجوانان بانوان شب گذشته میهمان حجت الله فغانی - سفیر ایران در دوشنبه بودند. در این مراسم محمد همت یار، مسئول بخش دیپلماسی عمومی سفارت نیز حضور داشتند.

فغانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: به شما بانوان ایرانی خیرمقدم می گویم و برایتان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت داریم. همچنین در خصوص حضور اعضای سفارت به همراه خانواده شان برای تماشای بازیهای ایران طی روزهای باقیمانده با اعضای کادر فنی گفتگویی کرد. 

سفیر ایران در تاجیکستان خطاب به ملی پوشان نوجوان گفت:شما دختران ایرانی باعث افتخار کشور هستید. امیدوار هستم همچون بازی اول که نتیجه بسیار خوبی را به ثبت رسانده اید، در دیدار با تیم های سنگاپور، تایلند و تاجیکستان نیز بهترین عملکرد را داشته و باعث افتخار ایران عزیزمان باشید. ایرانی های مقیم اینجا بسیار از نتیجه شما خوشحال و راضی بودند. امیدوارم با این انگیزه و غیرت پیش بروید و دعا می کنم که همیشه در میادین پیش رو موفق باشید.

همچنین سادات فخاری، سرپرست تیم ملی فوتبال از طرف فدراسیون فوتبال، کادر تیم ملی و بازیکنان از ، سفیر ایران و دیگر اعضای سفارت به خاطر میزبانی خوبشان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در حسینیه سفارت جمهوری اسلامی ایران دعای پرفیض زیارت عاشورا برگزار شد که در این مراسم اعضای تیم ملی فوتبال حضور داشتند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.