فوتبال جهان - در شب برتری خانگی لیورپول، ناپولی از شکست دادن قهرمان سابق اروپا عاجز ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه شب اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول در خانه خود با نتیجه ۳ بر ۲ پاری‌سن‌ژرمن را برد و ناپولی در زمین ستاره سرخ بلگراد به تساوی بدون گل رضایت داد.

لیورپول در بازی گروه سوم، ابتدا برتری ۲ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن را با تساوی ۲ - ۲ معاوضه کرد، اما در آخرین ثانیه‌ها برتری را بازیافت. لیورپول توسط استوریج در دقیقه ۳۰ و ملینر در دقیقه ۳۶ (از روی نقطه پنالتی) تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما مونیه در دقیقه ۴۰ و امباپه در دقیقه ۸۳ برای پاریسی‌ها گل زدند تا این تیم بازی باخته را با تساوی معاوضه کند، اما در نهایت فرمینوی تعویضی در دقیقه ۲+۹۰ گل برتری میزبان را به ثبت رساند.

در دیگر بازی این گروه، ناپولی در خانه ستاره سرخ بلگراد، قهرمان فصل ۱۹۹۱-۱۹۹۰ اروپا به تساوی بدون گل رضایت داد.

در سایر بازی‌ها از گروه اول کلوب بروژ که کاوه رضایی، ملی‌پوش کشورمان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت در خانه خودش مقابل دورتموند یک بر صفر شکست خورد. پولیسچ در دقیقه ۸۵ برای تیم آلمانی گل زد. اتلتیکومادرید هم ۲ بریک میهمانش، موناکو را برد. ابتدا گرانسیر در دقیقه ۱۸ موناکو را پیش انداخت، اما اتلتیکو با دو گل کاستا در دقیقه ۳۱ و خیمنس در دقیقه ۴۶ بازی را برگرداند و ۲ بریک پیروز شد.

در گروه چهارم، گالاتاسرای ۳ بر صفر لوکوموتیو مسکو را شکست داد. رودریگس در دقیقه ۹، دردیوک در دقیقه ۶۷ و اینان در دقیقه ۲+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) برای میزبان ترکیه‌ای گل زدند. در این بازی، گالاتاسرای به خاطر اخراج دیایه از دقیقه ۸۷، ۱۰ نفره شده بود. نبرد شالکه و پورتو نیز با تساوی یک - یک خاتمه یافت. پس از اینکه تیس در دقیقه ۱۲ یک ضربه پنالتی را برای پورتو هدر داد، امبولو در دقیقه ۶۴ شالکه را پیش انداخت، اما اوتاویو در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.