سون هیونگ مین دیروز در جریان دیدار تیم‌های ملی امید ایران و کره‌جنوبی با یکی از بازیکنان تیم ایران درگیری داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سيدابوالفضل رزاق پور در مورد ديدار با كره جنوبي اظهار داشت: بازي خوب و فشرده اي از طرف هر دو تا تيم بود.دو تا از تيم های خوب اين دوره خيلي زود به هم بر خورد كرديم كه متأسفانه نتوانستيم پيروز بازي باشيماما به نظرم همه شاهد يك بازي خيلي خوب از تيم جوان ما بودند كه هر چه در توان داشتيم براي كشورمان گذاشتيم.

وي در ادامه تاكيد كرد: اين مسابقات در مجموع سطح خوبي داشت و اكثر تيم ها با بازيكنان زير ٢٣ سال و بزرگسال خود شركت كردند كه نشان از ارزش اين بازي ها دارد. اما تيم ما با يك برنامه ريزي مناسب براي آينده كه صعود به المپيك است با تيم جوان زير ٢١ سال وارد مسابقات شد كه مي تواند يك تجربه خيلي خوب براي رسيدن به هدف اصلي باشد.

رزاق پور درباره درگيري اش با سونگ هيون مين در جريان ديدار با كره تاكيد کرد: در مورد درگيري با بازيكن تاتنهام بايد بگويم كه در آن صحنه بازيكن ما روي زمين افتاد اما اين بازيكن كه در سطح بالايي بازي مي کند جوانمردانه رفتار نكرد و توپ را به بيرون نزد تا بازي را ادامه دهد و در ادامه به همراه ديگر هم تيمي خود به سمت بازيكن ما رفت و از پشت به او ضربه زد.

وي ادامه داد: من فقط به حمايت از هم تيمي خودم وارد آن صحنه شدم تا حق تيم و كشورم ضايع نشود ولي بعضي ها نگران اين بودند كه نكند ستاره تاتنهام ناراحت شده باشد. از برخورد ما و اصلا حركت ناجوانمردانه آن بازيكن در قبال بازيكن تيم ايران برايشان مهم نبود كه واقعا جاي تأسف دارد.

رزاق پور درباره حواشي ديدار تيم اميد كشورمان در ديدار مقابل ميانمار خاطرنشان كرد: بازي با ميانمار هم يك بازي حساس براي هر دو تيم بود كه شانس صعود و حذف وجود داشت.اين طور نبود كه ما بخواهيم بازي را از عمد ببازيم و همه بچه ها تلاشمان را انجام داديم. اما متأسفانه آن نتيجه به دست آمد و مي دانيم كه مردم عزيز كشورمان ناراحت شدند و بابت همين موضوع يك عذرخواهي بدهكاريم.

وي ادامه داد: از اقاي تاج تشكر ميكنم كه با پيام حمايتي كه از ما فرستادن باعث شدن روحيه اي مضاعف براي ادامه را پيدا كنيم و تلاشمان را بيشتر كنيم تا بتوانيم با صعود به المپيك جبران اين نتيجه تلخ را انجام داده و دل مردم خوب ايران را شاد كنيم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.