شهردار شهر ناپل پاسخ اقدام اخیر مالک باشگاه ناپولی در اعتراض به وضعیت ورزشگاه سن‌پائولو را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه سن‌پائولوی شهر ناپل که نگرانی‌هایی در خصوص ناآماده بودن آن برای اولین بازی خانگی این فصل ناپولی در سری A مقابل میلان وجود داشت، به وضعیت مطلوب برای میزبانی از این دیدار رسیده اما با این حال روابط میان مدیر باشگاه و شهردار ناپل تیره‌تر از قبل شده است.

اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی اخیراً در انتقاد از وضعیت ورزشگاه سن‌پائولو و تأخیر در برنامه‌های مربوط به مرمت و نوسازی این استادیوم که متعلق به شهرداری ناپل است، آن را به توالت تشبیه کرد. طبق اعلام نشریه ماتینو، انتظار می‌رود که با تغییرات صورت گرفته به خاطر این عملیات عمرانی که ظاهراً هنوز هم ادامه دارد، ظرفیت ورزشگاه کاهش پیدا کند. این نشریه همچنین نوشته که دلورنتیس به نشانه اعتراض، ۱۶۰ بلیتی که ناپولی در هر فصل به صورت رایگان به اعضای شورای شهر ناپل می‌داد را پس گرفته است، حرکتی که به لوئجی دماجیستریس شهردار شهر ناپل برخورده است.

ناپولی و شهرداری ناپل برای اجاره یک‌ساله ورزشگاه سن پائولو هنوز به توافق نرسیده‌اند و به همین دلیل نایب قهرمان فصل گذشته سری A، باید به صورت هفتگی این ورزشگاه را اجاره کند.

آنیلو اسپوزیتو، عضو شواری شهر ناپل در این باره به نشریه ماتینو گفت: اگر می‌گویند بهتر است که ما به ورزشگاه نرویم، من هم موافقم؛ البته به نظر من احمقانه است که مالک استادیوم نباید وارد ورزشگاه شود در حالی که رئیس باشگاهی که استادیوم را اجاره می‌کند آن هم در حالی که چند سال هیچ قراردادی امضای نکرده، از این ورزشگاه برای رسیدن به اهداف تجاری‌اش استفاده کند.

نینو سیمئونه، از کمیسون زیرساخت‌های شورای شهر ناپل هم تصمیم باشگاه ناپولی را مورد انتقاد قرارداد و گفت: مطلقاً علاقه‌ای به وارد شدن به استادیون ندارم. تنها چیزی که برایم اهمیت دارد این است که باشگاه ناپولی مانند سایر تیم‌ها اجاره بهای بازی در سن‌پائولو را بپردازد چون این سازه متعلق به شهر است.

اولین بازی این فصل ناپولی در خانه لاتزیو بود که آن را برد و مردان کارلو آنچلوتی هفته آینده میزبان میلان خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.