پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دو دیدار حساس این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاگردان شفر با یک شانس بزرگ مواجه شده‌اند که امیدوارم از آن استفاده کنند.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات چندان دچار تغییر نشده، این تیم از توانایی بالایی برخوردار است و دیدیم که مقابل نساجی بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه دو بر یک به پیروزی رساند و توانست سه امتیاز حساس کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر استقلال می خواهد مقابل فولاد به نتیجه مطلوب دست پیدا کند باید با شیوه ای جدید وارد زمین شده و با توجه به شناختی که از نقاط ضعف حریف به دست می آورد از آنها استفاده کرده تا بر تیم خوب فولاد پیروز شود.

این مربی فوتبال درباره دیدار استقلال برابر السد قطر هم گفت: قطعا استقلال یک بازی سخت را پیش رو خواهد داشت و مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که از بازیکنان بزرگی سود می برد و در هفته های گذشته در لیگ ستارگان قطر توانسته بردهای پرگلی به دست آورد.

مجید نامجومطلق خاطرنشان کرد: استقلال شانس بزرگی دارد و آن هم این است که بازی رفت در تهران برگزار خواهد شد و شفر اگر می خواهد به دور بعد صعود کند باید با ارائه یک بازی هجومی و منطقی این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و با خیالی آسوده به قطر سفر کند زیرا بازی در آنجا بسیار مشکل است و حریف از امتیاز میزبانی سود می برد و نمی خواهد به راحتی با بازیکنان بزرگی که خریداری کرده از دور رقابت ها حذف شود.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هواداران تیم شان را تنها نگذارند، استقلال هنوز در ابتدای راه است و زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده بنابراین باید از تیم خود حمایت کنند و با حضور در ورزشگاه در مقابل فولاد خوزستان استقلال را یاری کرده زیرا آمدن آنها به ورزشگاه کمک موثری به استقلال برای برد مقابل فولاد خوزستان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.