هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در دقیقه ۶۴ دیدار برابر سپاهان اخراج شد، تأکید کرد که این تصمیم داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بوده است.

زبیر نیک‌نفس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا در دربی اصفهان اخراج شد، گفت: تصمیم داور در اخراج من شوکه‌کننده بود و واکنش‌هایم نشان می‌داد که چقدر ناراحت بودم. واقعاً باورم نمی‌شد که داور کارت قرمز را نشان ندهد، چون آن صحنه در بدترین شرایط فقط یک کارت زرد داشت. همه می‌دانند که داور اشتباه کرد، اما او به من گفت که با کف پا خطای خطرناک انجام دادم! واقعاً نمی‌دانم او چه چیزی را دیده بود!

وی در ادامه تأکید کرد: ما در نیمه دوم برای جبران نتیجه فشار آوردیم، اما این تصمیم داور در نتیجه تأثیرگذار بود، این در حالی است که ما با ۱۰ نفر یک گل به ذوب‌آهن زدیم و چند موقعیت دیگر را هم از دست دادیم. وقتی من تکل زدم پای مهرداد محمدی روی هوا بود و شدت ضربه آنقدر کم بود که اصلاً پای او تکان نخورد. واقعاً نمی‌دانم، چرا داور در آن صحنه تصمیم به اخراج من گرفت.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره گل اول سپاهان هم تصریح کرد: این گل روی ضربه ایستگاهی زده شد و این در حالی است که محسن مسلمان خطا نکرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.