سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بازی در ورزشگاه آزادی را خاص دانست که می‌تواند خوب یا بد باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی در آزادی خاص است و می‌تواند خوب باشد یا بد. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. برای آماده‌سازی یک تیم شش هفته نیاز است، اما ما فقط چهار هفته فرصت داشتیم، برای همین طبیعی است که از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی نباشیم. در مدت کوتاه می‌شود عقب‌‌افتادگی تاکتیکی را جبران کرد، اما نمی‌شود توان بدنی تیم را به اندازه‌ای که می‌خواهید بالا ببرید.

«تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را ارائه دهیم»، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این جمله راجع به مشکلاتی که در این باشگاه وجود دارد و غیبت میلاد میداوودی در بازی فردا عنوان کرد: انتظار ما این است که مسئولان استانی مشکلات‌مان را حل کنند. اگر مشکل مدیریتی حل شود، قاعدتاً مسائل مالی هم در ادامه حل خواهد شد. تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه خواهد داد.

ویسی راجع به اتفاقی که برای باشگاه نفت تهران رخ داده و این تیم به نوعی منحل شده است و آیا نگران این موضوع نیست که چنین اتفاقی برای نفت مسجدسلیمان هم رخ دهد، یادآور شد: تا آنجا که من می‌دانم وزارت نفت هیچ کمک مالی به نفت مسجدسلیمان نکرده است. شاید در کارهای زیرساختی به طور مثال اجاره هتل، تغذیه بازیکنان و مسائل دیگر وزارت نفت، باشگاه ما را تأمین کند، اما هیچ کمک نقدی نمی‌تواند به باشگاه داشته باشد و مسئولان باشگاه و استان تلاش می‌کنند بودجه باشگاه را از جای دیگری تأمین کنند.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او از معدود سرمربیان تیم‌های شهرستانی است که در نشست خبری شرکت می‌کند، تصریح کرد: من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم، حتی در عسلویه هم که بودیم مسیر ۷۰ کیلومتری را به جم رفتم و برگشتم تا در نشست خبری شرکت کنم و نهایت احترام را برای شما قشر زحمتکش قائلم. خوشبختانه این احترام هم همیشه متقابل بوده است. اعتقادم این است که شما نقش مهمی را نه تنها در فوتبال، بلکه در جامعه بر عهده دارید و با قلم‌های‌تان می‌توانید خیلی از مسائل را مطرح کنید، البته بعضی وقت‌ها پرواز‌ها به طوری هست که مربیان نمی‌توانند در نشست خبری حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اتفاقاتی که روی سکوهای ورزشگاه‌ها در جریان بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ رخ داد، افزود: من امیدوارم دیگر به این مسائل و شعارهای قومیتی دامن زده نشود. همه زبان‌ها قابل احترام است و واقعاً سنگ‌پرانی و شعار دادن قومیتی کار بسیار ناشایستی است که به لیگ‌مان آسیب می‌زند. تمام مردم با یک چشم و زبان فوتبال را تماشا می‌کنند و بابت آن لذت می‌برند، اتفاقی که دیدید در جام جهانی به بهترین شکل رخ داد. از انواع کشورها به روسیه آمدند و نه تنها فوتبال‌شان را دیدند، بلکه نهایت لذت را برده و راهی کشورهای خود شدند، بدون این که اتفاقی رخ دهد. پرداختن به مسائل قومیتی اگر ادامه پیدا کند تبدیل به سرطان برای جامعه خواهد شد. خیلی زشت و ناپسند است که هواداران فوتبال در ایران علیه زبان‌های همدیگر ناسزا بگویند. این وظیفه کانون هواداران باشگاه‌هاست که خیلی جدی جلوی این اتفاقات را بگیرند تا بیشتر از این به فرهنگ ما لطمه‌ای وارد نشود.

ویسی راجع به اینکه بیشتر این اتفاقات در خوزستان رخ می‌دهد، عنوان کرد: کار زشت، زشت است و فرق نمی‌کند کجا رخ دهد. اصلاً چنین رفتارهایی در حد نام خوزستان نیست. البته تعداد اندکی از تماشاگران ما که به تهران آمده بودند مورد بی‌احترامی هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و همین مسئله باعث شد که به فکر انتقام بیفتند. مردم خوزستان بسیار قابل احترام هستند. آنها در زمان جنگ هشت ساله به خاطر نام ایران از شهر و کشورشان دفاع کردند. من امیدوارم اتفاقاتی رخ ندهد که کار به عقدگشایی بکشد. همه انتظار داریم دیگر چنین اتفاقی را در هیچ ورزشگاهی شاهد نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.