پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند سه‌امتیاز بازی‌های خانگی بسیار مهم است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر که فردا جمعه برگزار می شود، گفت: فکر نمی کنم کار سختی پیش‌روی پرسپولیس باشد. البته بازیکنان نباید انگیزه نفت مسجدسلیمان را که قرار است در آزادی بازی کند و توانایی های خودشان را بروز دهند، دست‌کم بگیرند.

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: برای تیمی که قصد دارد به شعار خود مبنی بر «به دست آوردن بیشترین جام» دست یابد، کسب سه امتیاز بازی های خانگی اهمیت فراوانی دارد. اگر پرسپولیس توانست در فصل های گذشته به قهرمانی برسد به این خاطر بود که لیگ را از همان ابتدا جدی گرفت و امتیازات لازم را کسب کرد. روندی که این تیم باید در فصل جاری هم حفظ کند.

وی درباره تاکتیک همیشگی پرسپولیس در بازی های داخلی و آسیایی گفت: مدتهاست فوتبال به جنگ هافبک‌ها تبدیل شده است و تیم ها نباید از این موضوع غافل شوند. پرسپولیس در این فصل، مهره های خوبی در بین هافبک هایش دارد که باید بهترین استفاده را از آنها داشته باشد. اینکه کادرفنی نیاز به حضور دو هافبک دفاعی می بیند هیچ ایرادی ندارد اما نیاز است تا آنها بتوانند بازی را رو به جلو برده و مهاجمان خود را صاحب موقعیت کنند.

ابراهیمی از شانس پرسپولیس برای شکست الدحیل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز صحبت کرد و گفت: حریف پرسپولیس واقعا خطرناک است. بازیکنان گران‌قیمتی هم دارد که در بازی این تیم تاثیرگذار هستند. پرسپولیس باید در دوحه، منطقی ترین دیدارش را انجام دهد تا فرصت جبران نتیجه و بردن الدحیل در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی را زنده نگه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.