معینی: کره شمالی همیشه حریف سرسختی برای ما است/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان درباره دیدار روز گذشته تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان گفت: در رابطه با عربستان باید بگویم از قبل هم پیش بینی می شد بازی سختی داشته باشیم و خوشبختانه بازی خوبی را انجام دادیم. تیم عربستان تدارکات خوبی داشت و ما به واسطه مشکلاتی از قبیل عدم همکاری برخی باشگاهها، هماهنگ نشدن بازیهای تدارکاتی مد نظر و فقط انجام بازی با عراق و چین در کنار همت فدراسیون فوتبال و حمایت کمیته ملی المپیک راهی بازیهای جاکارتا شدیم.

وی ادامه داد:  بازی اول را خوب پشت سر گذاشتیم .از لحاظ فنی ۱۵ دقیقه اول درگیر تیم عربستان شدیم  اما زود به بازی برگشتیم و عدم هماهنگی در ۱۵ دقیقه اول را با تمرکز بالا مخصوصا در نیمه دوم  با نحوه تغییر بازی، جبران کردیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. معقتدم دو ضد حمله عربستان نیز به خاطر اشکال بازیکنان ما رخ داد و عربستان به جز دو موقعیتی که به دست آورد، شانس دیگری نداشت. به هر شکل در مجموع بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و شانس این را داریم برابر کره شمالی بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: کره شمالی همیشه حریف سرسختی برای ما بوده و نباید فکر کنیم بازی آسانی داریم. اطلاعات کاملی از کره شمالی نداریم و مطمئنا  کادر فنی با اطلاعاتی که از کره شمالی داشته و این تیم را آنالیز کرده، امیدوار به کسب نتیجه و بازی فوتبال خوب هستیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.