هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به شرایط میزبانی باید از این امتیاز استفاده کرده و سپاهان را شکست بدهیم.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و در سه بازی گذشته توانستیم بازی به بازی از لحاظ هماهنگی شرایط بهتری پیدا کنیم. الان هم فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و امیدوارم که در بازی با سپاهان نیز سه امتیاز را بگیریم تا موقعیت‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

وی با اشاره به دربی اصفهان که روز جمعه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این درست است که دربی‌های اصفهان هم مثل بقیه دربی‌ها همیشه حساس است، ولی این حساسیت زیاد روی کیفیت مسابقه تأثیر نمی‌گذارد و بازی‌های این دو تیم همیشه جذاب و غیرقابل‌ پیش‌بینی است. این بازی هم حسایت‌های خاص خودش را دارد و دو تیم هم پنج امتیازی هستند و برای برد وارد زمین می‌شوند. دربی اصفهان برای هر دو تیم بازی سختی است، ولی امیدوارم که در نهایت ما برنده شویم. به‌هرحال ذوب‌آهن در این بازی میزبان است و باید از این امتیاز استفاده کرده و در نهایت سه امتیاز را بگیرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره تقابل امیر قلعه‌نویی با تیم سابقش اظهار داشت: این تقابل‌ها همیشه در فوتبال وجود دارد. قلعه‌نویی فصل گذشته زحمات زیادی در ذوب‌آهن کشید و حالا در سپاهان مربیگری می‌کند. بازی برابر تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سخت است، ولی امیدوارم که در نهایت سه امتیاز را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. الان چهار تیم پنج امتیازی در جدول حضور دارند و ما باید این بازی را ببریم تا از مدعیان بالای جدول عقب نمانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.