تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز آخرین تمرین خود را جهت دیدار برابر پارس جنوبی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم استقلال قبل از سفر به عسلویه صبح امروز چهارشنبه در زمین مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین، بازیکنان استقلال برای شادی روح پدر باقری فاتحه ای را قرائت کردند.

* وینفرد شفر جلسه ای را با سه بازیکن خارجی تیمش برگزار کرد.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد. سپس آبی پوشان زیر نظر فیلیپ بدن های خود را گرم کردند.

* بخش بعدی تمرین به کار با توپ اختصاص داشت. در این بخش بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و زیر نظر کادر فنی کار با توپ را انجام دادند.

* آیتم بعدی ویژه مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی بود که سرمربی استقلال به دقت این تمرین را زیر نظر داشت و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* بخش بعدی تمرین یک فوتبال درون تیمی بود. بازیکنان در نیمی از زمین و در قالب دو تیم زرد و نارنجی فوتبال بازی کردند که کمک مربی تیم مرتب بازی را قطع و نکاتی را به بازیکنان یادآوری می کرد.

* بخش پایانی تمرین به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور اختصاص داشت. فرشید اسماعیلی، مایر و الحاجی گرو ضربات خود را بهتر از سایر بازیکنان وارد دروازه می کردند.

* تمرین آبی پوشان پس از ۷۵ دقیقه به پایان رسید. در پایان تمرین این تیم عازم فرودگاه مهرآباد شد تا در ساعت ۱۳:۳۰ تهران را به مقصد عسلویه ترک کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه از هفته چهارم لیگ و از ساعت ۲۰:۳۰ در شهر جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.