هافبک بازیساز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده نظر سرمربی تیم را عوض کرده و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تراکتورسازی و نتایج ضعیفی که این تیم در سه هفته گذشته گرفته است، گفت: همان‌طور که می‌دانید تیم ما در این فصل از لحاظ کادر فنی، مدیریت و بازیکن با تغییرات زیادی مواجه شده است و به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا به شرایطی ایده‌آل برسیم. وقتی چنین تغییراتی ایحاد می‌شود نمی‌توان انتظار داشت که خیلی زود همه چیز به شکل عالی جلو برود و مطمئن باشید که تراکتورسازی خیلی زود به روزهای خوبش خواهد رسید.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی در این تیم و اینکه توشاک او را در ترکیب ثابت قرار نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: در مورد مسائل فنی سرمربی تصمیم می‌گیرد و من هم تابع تصمیم توشاک هستم. هر فوتبالیستی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما باید تابع نظر سرمربی باشم. مطمئناً تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا در مسابقات بعدی نظر توشاک را عوض کنم و به ترکیب اصلی برسم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه اظهار داشت: ما می‌دانیم که هواداران تراکتورسازی انتظار دارند تا نتایج خوبی بگیریم و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد. ما تلاش خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده شرایط را تغییر دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.