تیم فوتبال المپیک عربستان که نخستین حریف تیم امید ایران در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا به شمار می رود روز شنبه جهت حضور در این رقابت ها وارد اندونزی شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کاروان تیم امید عربستان برای حضور در رقابت های آسیایی،امروز وارد جاکارتا شد.

هدایت تیم فوتبال امید عربستان سعودی در این دوره بر عهده سعد الشهری مربی جوان و ۳۸ ساله ای است که در سال های گذشته به عنوان استعدادیاب در فوتبال عربستان مطرح بوده و حالا در نخستین تجربه جدی دوران کاری خودش هدایت تیم المپیک این کشور را در دست دارد.

 اردوی آماده سازی تیم المپیک عربستان جهت حضور در بازی های جاکارتا در کشور جمهوری چک برگزار شد و شاگردان شهری در این اردو ۴ مسابقه دوستانه را پشت سر گذاشتند.

 این تیم همچنین از روز دهم مردادماه اردوی خودش را در کشور مالزی برگزار کرده بود تا بازیکنان تیم المپیک عربستان در شرایط جوی مشابه با کشور اندونزی آخرین مراحل آماده سازی خود را سپری کنند.

تیم المپیک عربستان دو مسابقه تدارکاتی برابر المپیک امارات برگزار کرد که در بازی نخست با یک گل شکست خورد و در دومین بازی با همین نتیجه به پیروزی رسید.

تیم فوتبال امید جمهوری اسلامی ایران که با ترکیب بازیکنان زیر ۲۱ سال در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کند در نخستین مسابقه روز ۲۴ مرداد در گروه ششم این رقابت ها مقابل المپیک عربستان قرار می گیرد.

شاگردان زلاتکو کرانچار همچنین در ادامه این رقابت ها ۲۶ مرداد مقابل کره شمالی قرار می گیرند و در آخرین بازی مرحله گروهی روز ۲۹ مرداد به مصاف میانمار خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.