مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: یک مشت آدم که معلوم نیست از کجا به فوتبال آمده‌اند،‌ ۵۰ نفر را دچار مشکل و تنش روانی کرده‌اند.

مسعود اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکایت کادر فنی تیم سپیدرود از مالک و مدیران باشگاه سپیدرود اظهار داشت: ما از امروز (شنبه)، ۱۰ روز به مدیران باشگاه فرصت داده‌ایم تا مطالبات ما را پرداخت کنند،‌ در غیر این‌صورت از راه‌های دیگر پیگیر حق‌مان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تمرینات سپیدرود تعطیل شده است یا خیر؟»، گفت: بله،‌ تمرینات را هم تعطیل کرده‌ایم و همه بازیکنان به خانه‌های خود رفته‌اند. فعلاً که تمرینات تعطیل است، مگر اینکه باز هم مدیران باشگاه بروند و بازیکنان را گول بزنند. ما (اعضای کادر فنی) به تهران آمده‌ایم و به‌همراه خداداد عزیزی در حال رفتن به سازمان لیگ برای شکایت علیه مدیران باشگاه هستیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در ادامه تصریح کرد: این آقایان (مالک و مدیران باشگاه سپیدرود) افرادی دروغگو و مافیایی هستند. اصلاً نمی‌شود این آدم‌ها را درک کرد. یک مشت آدم که معلوم نیست از کجا به فوتبال آمده‌اند،‌ ۵۰ نفر را دچار مشکل و تنش روانی کرده‌اند.

اقبالی با بیان اینکه کادر فنی سپیدرود با تاکتیک خاصی توانسته به تساوی مقابل گسترش فولاد برسد،‌ گفت: ما قبل از بازی در هتل گروگان گرفته شده بودیم و پس از آن با خواهش و تمنا و کمک فیروز کریمی توانستیم بازی را یک روز به تعویق بیندازیم. اگر بازی ما و گسترش فولاد در همان روز پنجشنبه برگزار می‌شد، ۱۰ گل از حریف می‌خوردیم. ما ساعت چهار بامداد به تبریز رسیدیم و بچه‌ها دیگر توان راه رفتن هم نداشتند. حالا این اتفاقات افتاده و باید مسئولان باشگاه جوابگوی ما باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )