سرمربی تیم پالایش نفت آبادان پس از شکست در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به مدت زمان کوتاهی که تمرینات را برگزار کردیم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته نخست رقابت‌ها با نتیجه ۵ بر یک مغلوب سپید رود تهران شد.

خدیجه بهبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست ۵ بر یک مقابل تیم سپیدرود گفت: ۲ هفته پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر تمرینات را آغاز کردیم، با توجه به مدت کوتاهی که تمرین کردم از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

وی در ادامه افزود: ۸ بازیکن و ۳ گلر در اختیار داریم و باید چند بازیکن دیگر نیز به خدمت بگیریم. با جذب چند بازیکن شرایط بهتری خواهیم یافت و امیدوار تر به آینده گام خواهیم برداشت.

بهبهانی در پاسخ به این سوال که چرا تمرینات را دیر آغاز کردند؟ گفت: به خاطر مشکلاتی که ایجاد شده بود. بخش نامه‌هایی از سمت وزارت نفت اعمال شد که باید طبق آن عمل می‌کردیم.

سرمربی تیم پالایش نفت در پاسخ به این سوال که نفت قهرمان فصل گذشته مسابقات است اما این فصل ستاره‌هایش را از دست داده، آیا نفت در این فصل مدعی قهرمانی است؟ گفت: تابع سیاست‌های باشگاه نفت هستیم. به هر حال هر تیمی یک فصل قهرمان است و فصلی دیگر هدف گذاری بر روی بحث توسعه و سازماندهی است. نفت ستاره‌هایش را از دست داد و برای آنها در هر تیمی که هستند آرزوی موفقیت دارم اما می‌خواهیم که فرصت را به همه بازیکنان دهیم و ستاره‌های دیگری را به فوتسال بانوان معرفی کنیم.

بهبهانی در ادامه افزود: تیم سپیدرود تیم خوبی است که تمریناتش را از ۱-۲ ماه پیش آغاز کرده است. انتظار ما این بود که برای چنین بازی حساسی داوری خوبی را شاهد باشیم نه اینکه باز هم بخواهیم از داوری ضربه بخوریم. باید برای چنین دیدارهای حساسی داوری قوی تری چیده شود.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان گفت: برای تیم خودم و سایر تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه با جذب چند بازیکن دیگر عملکرد بهتری داشته باشیم و نفت همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.