اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عقیده دارد که برای تیمش سخت بود که بعد از آن شکست سنگین برابر پرسپولیس به شرایط بازی برگردد.

گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی جمعه شب پس از تساوی تیمش در برابر نفت‌ مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز لازم می‌دانم روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک بگویم.

وی افزود: واقعا برای تیم ما سخت بود بعد از آن شکست سنگین برابر پرسپولیس در هفته گذشته دوباره به شرایط بازی خود را برگرداند.

پورموسوی ادامه داد: تیم ما امروز هر آن چه در توان داشت گذاشت تا بتواند بازی خوبی ارائه کند. البته تیم ما در نقاط معینی به خصوص در خط حمله مشکلاتی دارد که باید نسبت به رفع این موارد اقدام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازی نیز گفت: امروز شاهد یک بازی پایاپای از سوی دو تیم بودیم ولی خیلی دوست داشتم این بازی گل داشته باشد و اصلا مساوی نشود.

پورموسوی اضافه کرد: ما برای این بازی نسبت به بازی قبل چهار تغییر در ترکیب داشتیم ولی اصلا به دنبال بازی مستیم نبودیم. در این بازی به خوبی تا محوطه جریمه حریف پیش می رفتیم ولی موفق به گلزنی نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.