سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی است در بازی تیمش مقابل پیکان تهران عدالت فوتبال رعایت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در این چند ساله چنین فوتبالی از سپاهان ندیده بودم،. متأسفانه عدالت فوتبال رعایت نشد. پیکان تیم خوبی بود، اما بدون موقعیت یک امتیاز گرفت که این باعث ناراحتی ماست. پیکان هفته قبل سه گل زد، اما امروز به دروازه ما هم نزدیک نشد.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان ما اعتماد به نفس لازم را ندارند و اگر کمی با اعتماد به نفس بیشتر بازی می‌کردند از فرصت‌های اول بازی می‌توانستیم به گل برسیم. چند موقعیت خوب ایجاد کردیم، اما به گل نرسیدیم. در چند صحنه هم بدشانس بودیم. فکر می‌کنم پیکان در این بازی بدون موقعیت بود. ما شش کرنر زدیم که این هم جزیی از فوتبال است. عملکرد تیمم در نیمه اول من را خیلی امیدوار کرد. به آینده این تیم امیدوارم، در این بازی درگیر و فشرده، بازیکنان من در نیمه اول بازی خوبی انجام دادند و در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب ایجاد کردیم.

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به این موضوع که بازیکنان پیکان در جریان مسابقه بارها خود را بی‌دلیل به روی زمین می‌انداختند و وقت تلف می‌کردند،‌ گفت: وقتی روند تیم در حال شکل‌گیری است و یک بازی زیبا از آب درمی‌آید، من از این گله دارم که بازیکنی خودش را بی‌دلیل به زمین می‌اندازد. فکرمی‌کنم این بازی در نیمه دوم شش دقیقه وقت تلف شده داشت. هر تیمی می‌تواند برای خودش برنامه داشته باشد، اما دروازه‌بان تیم حریف از دقیقه یک وقت تلف کرد. من حق ندارم درباره تاکتیک هیچ تیمی صحبت کنم. شما دیدید بازیکنان ما بازی جوانمردانه را رعایت کردند، اما همان بازیکن بلند می‌شد و بازی را ادامه می‌داد. مدافعان پیکان هر توپی که می‌زدند خودشان را روی زمین می‌انداختند.

قلعه‌نویی در خصوص بی‌دقتی مهاجمان سپاهان در امر گلزنی گفت: خوشبختانه ما تیم‌مان را در سه مرحله آنالیز می‌کنیم. ضمن اینکه با یک شرکت هم قرارداد بسته‌ایم که ۲۰ دفعه آنالیز بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در بازی‌های گذشته کی‌روش استنلی بهترین آمار را داشته است. متاسفانه در این بازی دچار بدشانسی بودیم و امیدوارم این بدشانسی از تیم ما دور شود.

وی درباره دیدار هفته بعد تیمش مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در اصفهان خاطرات بسیار خوبی داشتم. ذوب‌آهن هم مثل سپاهان خاطرات خوبی برای من داشته است. امیدوارم بازی هفته آینده خوب باشد و سه امتیاز در اصفهان بماند. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و با شناختی که من از ذوب‌‌آهن دارم، این تیم هم برای سه امتیاز به زمین خواهد آمد. دربی‌هایی که من در اصفهان بوده‌ام، بازی‌های خوبی از آب درآمده است. مطمئنم آن بازی با توجه به کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر، بازی خوبی خواهد بود.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت کومان بازیکن جدید تیم سپاهان یادآور شد: این بازیکن هم از کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان ناراضی بود، اما تا سه هفته بعد به شرایط خوب خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.