سرمربی چلسی آمادگی تیمش در آستانه اولین بازی فصل جدید لیگ برتر را بسیار بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی فصل تیمش، چلسی در لیگ برتر انگلیس مقابل هادرزفیلد از آمادگی بالای بازیکنان جدید و قدیم آبی‌ها با تحسین یاد کرد.

او کنفرانس را با صحبت درباره بازیکنان جدید تیم شروع کرد و اظهار داشت: بابت خرید کواچیچ و کپا واقعا خوشحالم هستیم. وضعیت کورتوا مشخص بود. او می‌خواست به رئال مادرید برود. پس ما یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا را از دست دادیم اما به جای او یکی از برترین سنگربان‌های جوان دنیا خریدیم. اکنون زمان مناسبی برای مقایسه این ۲ نفر نیست زیرا کپا هنوز خیلی جوان است. امیدوارم خیلی سریع پیشرفت کند، با این حال در فعلا شبیه به کورتوا نیست. کواچیچ هم ویژگی‌های خاصی دارد. متئو یک بازیکن بسیار تاکتیکی است و می‌تواند بین خطوط حریف بازی کند. فکر می‌کنم ترکیب تیم کامل است.

سرمربی سابق ناپولی درباره کاپیتان تیمش در اولین بازی فصل عنوان کرد: فردا آسپلیکوئتا کاپیتان است اما این تصمیم، نهایی نیست. فعلا می‌خواهم بازیکنان را بشناسم و وقتی مسائل برایم کاملا روشن شد، تصمیم نهایی را می‌گیرم.

ساری افزود: اکنون نمی‌خواهم در مورد قراردادها صحبت کنم زیرا اظهارنظر در این مورد، وظیفه من نیست.وظیفه‌ام در آماده کردن تیم خلاصه می‌شود. اکنون گروه کاملا آماده و خوشحالی کنارم دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.