رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن قدردانی از کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در امارات اعلام کرد ای اف سی در انتظار برگزاری باشکوه ترین جام ملت ها در تاریخ فوتبال آسیاست.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،شیخ سلمان به تلاش های صورت گرفته در راستای برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا اشاره کرده و افزود: با تلاش کمیته برگزاری مسابقات، این رقابت ها در بالاترین سطح و با شایستگی در پاسخ به انتظارات عاشفان فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. این زیباترین تصویری است که در شان و لیاقت فوتبال آسیاست و یک جشنواره بین المللی شایسته را با حضور برترین ستارگان فوتبال آسیا  شکل می دهد. اماراتی ها برای دومین بار میزبان جام ملت ها خواهند بود و انتظار داریم این رویداد به بهترین جام تاریخ در قاره آسیا مبدل شود.

وی در ادامه گفت: کمیته برگزاری مسابقات به دنبال برگزاری بهترین دوره از رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. تلاش ها به صورت شبانه روزی در جریان است و این نشانه تحقق خواسته و هدف کنفدراسیون فوتبال آسیاست که به دنبال برگزاری مسابقاتی کاملا حرفه ای در بالاترین سطح فنی با حضور برترین های فوتبال قاره هستیم. رقابت هایی که توجه فوتبال دوستان را فراتر از مرزها به خود جلب می کند.

گفتنی است مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی ۴ شهر ابوظبی ، دبی ، شارجه و العین برای نخستین بار با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.