کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنچه در اهواز روی داد، کل مجموعه پرسپولیس را برای رسیدن به اهدافش مصمم‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه در اهواز روی داد، کل مجموعه پرسپولیس را برای رسیدن به اهدافش مصمم‌تر کرده است و ما از هواداران می‌خواهیم در این مسیر ما را همراهی کنند. از آنها می‌خواهیم تمرکز خود را از روی همه مسائل برداشته و فقط روی یکصدا شدن برای تشویق تیم متمرکز شوند.

وی ادامه داد: همچنین قصد دارم با توجه به مسائلی که پیش آمد با حسین ماهینی صحبت کنم و با درایتی که از آقای گرشاسبی سراغ دارم و قبل از این نیز باشگاه و تیم را از مراحل سخت عبور داده‌اند از این مشکل نیز گذر کنیم و خود را قدرتمندتر از گذشته سازیم.

کاپیتان باتجربه پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس با سابقه و جایگاهی که دارد هیچ‌گاه مقابل چنین مشکلاتی در جا نمی‌زند. به هواداران می‌گویم؛ این اتفاقات ما را قوی‌تر خواهد کرد. حالا اراده ما بیشتر از گذشته نیز شده است. ما می‌دانستیم کار سختی پیش رو داریم و حالا با تمام وجود احساس کردیم که رقبای ما با تمام ابزارهای متعارف و غیرمتعارف به مصاف‌مان می‌آیند تا سد راه پرسپولیسِ قهرمان شوند. ما همان‌طور که بزرگان می‌گویند از تهدیدها فرصت خواهیم ساخت.

حسینی در ادامه گفت: من از قبل هم گفته‌ام، ما در این فصل کار خیلی سختی پیش رو داریم. این سخن را فقط به این دلیل که از حضور نفرات جدید محروم هستیم، بیان نکرده‌ام. مسئله این است که ما دو سال قهرمان شده‌ایم، آن هم بدون رقیب. حالا همه می‌آیند که ما را متوقف کنند، در این شرایط آن چه نتیجه را مشخص می‌کند باز خود ما هستیم. هواداران برای ما خیلی مهم هستند، چون فقط همدیگر را داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: من از طرف تیم سخنی با هوادارانی دارم که می‌گویند تلافی خواهند کرد یا انتقام می‌گیرند. می‌دانیم احساسات آنها جریحه‌دار شده است. سال‌ها با آنها زندگی کرده‌ایم و می‌دانیم از توهین‌ها افسرده و ناراحت هستند. می‌دانیم از دروغ‌ها و نسبت‌های ناروا آزرده شده‌اند، ولی می‌خواهیم این مسائل را از افکار خود دور کنند، چون انرژی آنها و ما را می‌گیرد. نباید اجازه بدهیم این‌طور شود. این مسائل دشمنان ما را شاد می‌کند. همان‌طور که این روزها می‌بینیم آنها که ذهن‌شان درگیر این‌گونه تفکرات منفی است، چه شرایطی دارند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس نیازی به این کارها ندارد. ما فقط به انرژی مثبت، آرامش، حمایت و تشویق هواداران خودمان نیاز داریم. بعضی می‌خواهند در وهله اول پرسپولیس و در مرحله بعدی فوتبال ایران را درگیر مسائلی از این دست کنند. می‌خواهند مردم در ورزشگاه‌ها با یکدیگر درگیر باشند. آنها از این برخوردها سود می‌برند. آنها به ویژه به دنبال ناآرام کردن شرایط پرسپولیس و سکوها هستند. بهترین تلافی این است که هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر و طوری پرسپولیس را تشویق کنند که همه انگشت به دهان بمانند.

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: هواداران، مسائلی از این دست که باید انتقام گرفت را از ذهن بیرون کنند. پرسپولیس همیشه در فوتبال ایران پیشتاز و پیش قراول بوده است. این حوادث تلخ جایی در حافظه پرسپولیس نخواهد داشت. ما هم با تمام وجودمان در میدان حاضر خواهیم شد. برای این امر هم‌قسم شده‌ایم و این قول را به هواداران می‌دهیم. ما متحد بودیم، ولی الان متحدتر و مصمم‌تر گشته‌ایم. تماشاگران ما هم باید متحد‌تر از قبل باشند. چه در ورزشگاه‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی باید در این مسیر گام برداریم. باید از تفرقه و چنددستگی در میان تماشاگران، جلوگیری کنیم که خواسته دیگران است.

سیدجلال حسینی در خاتمه اظهار داشت: قطعاً بعضی‌ها به دنبال آن هستند که هم برای پرسپولیس دشمن درست کنند و هم در پرسپولیس اختلاف بیندازند. در جلسه‌ای که ظرف یکی دو روز آینده با آقای گرشاسبی خواهیم داشت، درباره این مسائل صحبت خواهیم کرد و با درایتی که وجود دارد، به یاری خدا از این مرحله با سربلندی می‌گذریم. فقط باز از هواداران می‌خواهیم به مقابله و مسائلی از این دست فکر نکنند. همه ما باید برای یک اسم بجنگیم و آن اسم، پرسپولیس است. تشویق و حمایت آنها از تیم بهترین پاسخ به همه این مسائل است. نباید اجازه بدهیم دیگران ما را در مسیری که می‌خواهند، قرار بدهند، چون مسیری که باعث قهرمانی و موفقیت‌های پرسپولیس شد، مشخص است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.