اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نتیجه به دست آمده مقابل پرسپولیس خوشحالم و انتظار می‌رود در آینده بهتر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش یزدی امشب پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به به بازیکنان جوان خود بابت ارائه این بازی خوب تبریک می‌گویم. همچنین به تیم پرسپولیس نیز به علت ارائه یک بازی تاکتیکی هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: در برابر حریف صاحب امروز بازی پایاپایی را ارائه کردیم و انتظار داریم تیم جوان ما هفته به هفته بهتر شود. ما به دلیل نوع بازی که داشتیم بازی را به پرسپولیس دادیم و از میدان داری آنها برای بستن روزنه خط دفاعی خودمان استفاده کردیم.

یزدی تصریح کرد: امروز در این بازی موقعیت چندانی به حریف ندادیم ولی روی ضد حملات سه موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: از نتیجه به دست آمده خوشحالم و انتظار دارم در ادامه رقابت‌های لیگ بهتر شویم.

یزدی همچنین در خصوص برخی صحبت های سرمربی حریف نیز گفت: واقعیت این است که پرسپولیس بسیار تیم توانمندی است ولی بازی را به آنها دادیم و از اشتباهات آن ها استفاده کردیم اما در لحظات آخر کم دقت بودیم. اگر توپ های ما گل می شد برانکو الان حرف دیگری می زد و به تیم ما احترام می گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.