مدیر تیم ملی امید ایران گفت: عملکرد تیم ملی بزرگسال به گونه‌ای بود که مردم خوشحال بودند و آن‌ها همین امید را دارند که تیم ملی در مسابقه‌های المپیک همانند بزرگسالان افتخارآفرینی کند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،حمید استیلی در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی امید عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که برای نخستین بار هیات رییسه این قانون را تصویب کرد که همه تیم‌ها بازیکنانی که می‌خواهیم را در اختیار ما بگذارند. البته هنوز بعضی از تیم‌ها این کار را انجام نداده‌اند ولی منتظر آن‌ها هستیم تا این بازیکنان ظرف امروز و فردا به تیم ما ملحق شوند. برنامه ما برای رسیدن به المپیک است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته انتخاب بازیکنان تیم ملی امید به گونه‌ای بوده که نمی‌توانستند در بازی‌های آسیایی حاضر شوند و تنها می‌توانستند در المپیک بازی کنند اما امسال این تابو را شکستیم و بازیکنانی را انتخاب کردیم که هم بتوانند در بازی‌های آسیایی بازی کنند و هم ملی‌پوش تیم ملی فوتبال امید در المپیک باشند. بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و اردوی ما در روزهای آینده به صورت کامل‌تری برگزار خواهد شد. تیم ما نیاز به حمایت دارد. ما باید شخصیتی که برای تیم ملی بزرگسال قائل هستیم را برای تیم ملی امید نیز قائل باشیم. این باعث می‌شود بازیکنان به خودباوری برسند که می‌توانند بعد از ۴۴ سال به المپیک بروند همان گونه که تیم ملی بزرگسال چند سالی است که در رتبه اول آسیا قرار دارد.

استیلی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون فوتبال به المپیک صعود کنیم. آقایان تاج و ساکت نیز حمایت‌های صددرصدی خود را از تیم ملی امید اعلام کردند. تعاملی باید بین ما و باشگاه‌ها ایجاد شود. البته تیم‌ها نیز زحمت‌های زیادی می‌کشند و نمی‌توان آن‌ها را کتمان کرد. این تعامل باعث رشد  تیم ملی امید می‌شود و مردم ایران از این تیم لذت خواهند برد. عملکرد تیم ملی بزرگسال به گونه‌ای بود که مردم خوشحال بودند و آن‌ها همین امید را دارند که تیم ملی در مسابقه‌های المپیک همانند بزرگسالان افتخارآفرینی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.