سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می گوید هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم استراحت را کم می کنیم تا بتوانیم بچه ها را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره روند آماده سازی تیم گفت: تمرینات مان را از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال آغاز کردیم و تا ۵ مرداد در اردو هستیم. دو بازی درون اردویی در دستور کار قرار دادیم. روز سه شنبه  دوم مرداد و پنجشنبه  چهارم مرداد به ترتیب به  مصاف تیم های بزرگسالان مقاومت تهران و تیم جوانان سایپا خواهیم رفت.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان نزدیک به ۲۴ روز در اردو دائم  و شرایط مسابقه بودند. فرصت ریکاوری را برای آنها فراهم کردیم. در این اردو به دو نکته توجه بیشتری داریم.  اول اینکه نقاط ضعفی که در اردوی آذربایجان و اردن شناسایی کردیم، برنامه های تمرینی طبق آخرین دستاوردها و آنالیزهای باشد. نکته دوم شناخت حریفان در بازیهای آسیایی بود. در این یک هفته که بازیکنان استراحت داشتند، با کمک آنالیزور تیم ملی نوجوان اطلاعات کاملی از تک تک بازیکنان اندونزی بدست آوردیم. اندونزی تیم ناشناخته ای است و اولین بازی ما برابر این تیم است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: در فرصت دو ماهه تا مسابقات قهرمانی آسیا، نیاز به پیشرفت بیشتری داریم تا برای نخستین بار به صورت متوالی به جام جهانی صعود کنیم. هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم استراحت را کم می کنیم تا بتوانیم بچه ها را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

وی در ادامه در باره بازیهای تدارکاتی بین المللی بیان کرد: هدف اصلی ما از حضور در اردن و آذربایجان این بود که به بتوانیم نقاط ضعف تیم را به حداقل برسانیم و شرکت در این رقابت ها می تواند ما را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده و هماهنگ کند. بدون شک تا شروع مسابقات هم ما و هم حریفانمان در بحث های دفاعی و حمله تغییراتی خواهند داشت اما تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین شکل آماده شروع مسابقات شویم.

چمنیان در پایان خاطر نشان کرد:به نظر می رسد در این رده سنی اولویت باید پیشرفت بازیکنان باشد و  بچه ها به این باور برسند  که در شرایط سخت نیز می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. معتقدم کادر تیم ملی نوجوانان با تمام وجود کار می کند و هرگونه کمبودی با حمایت های فدراسیون فوتبال در حال حاضر به حداقل رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.