مالک جنجالی نایب قهرمان فصل گذشته سری A در اظهارنظری جدید، سرمربی سابق این تیم را هدف گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی مدعی شده است که مائوریتزیو ساری موفق‌ترین سرمربی دو دهه اخیر این تیم، قصد داشته این تیم را متلاشی کند.

دلورنتیس که بعد از برکنار کردن ساری گاه و بیگاه به او طعنه زده است، درباره این مرد ۵۹ ساله که سه سال هدایت ناپولی را برعهده گرفت و در هر سه فصل این تیم را در سه رده بالای جدول نگه داشت به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من این حرف ساری (درباره ماجرای اختلافاتش با دلورنتیس برای ترک ناپولی) که گفت هر دوی ما اشتباه کرده‌ایم را دوست نداشتم. من فکر نمی‌کنم که مرتکب هیچ اشتباهی شده باشم. اشتباه نکردم که او را به چالش نکشیدم اگرچه این کار می‌توا‌نست به آشکارترین شکل انجام شود. او با ما قرارداد داشت و به همین دلیل من این حق را داشتم که حرفم را بزنم، چون او داشت به شیوه‌ای غیرقابل قبول رفتار و علیه بازیکنانی که فکر می‌کرد خیلی خوب نیستند، موضعگیری می‌کرد. همین بازیکنان بودند که به او چیزهای زیادی دادند. او آنها را در جلسات تمرینی سنگینش سلاخی می‌کرد اما آنها باز هم همیشه واکنش خوبی نشان می‌دادند.

ساری افزود: بعد از آن هم که او می‌خواست تمام بازیکنان تیم مرا به انگلیس (به چلسی) ببرد و آن را متلاشی کند و من مجبور شدم که به صورت قانونی با مارینا (گرانوفسکایا، مدیر چلسی) روبه‌رو شوم. ساری، ژورگینیو را می‌خواست و من هم بعد از صحبت‌هایی که با آنچلوتی (سرمربی جدید ناپولی) داشتم اجازه دادم که او برود. آنچلوتی به من گفت که قصد دارد روی دیاوارا سرمایه‌گذاری فراوانی انجام دهد و می‌خواهد از همشیک هم در پستی متفاوت بازی بگیرد و او را کمی عقب بکشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.