نایب قهرمان فصل گذشته سری A برنامه‌ای برای خرید مهاجم اروگوئه‌ای پیشین خود از پاری‌سن‌ژرمن ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی خیال همه رسانه‌ها را در مورد عدم تمایل این باشگاه برای خرید ادینسون کاوانی از پاری‌سن‌ژرمن آسوده کرد. در چند روز اخیر اخبار فراوانی در خصوص احتمال بازگشت کاوانی به ناپولی مطرح شد، تیمی که در سه فصل حضورش در بیش از ۱۰۰ گل برای آبی‌پوشان شهر ناپل به ثمر رساند.

دلورنتیس در این باره گفت: کاوانی؟ من نه با کاوانی قرارداد بسته‌ام، نه با او قرارداد خواهم بست. هیچ تماس تلفنی با مدیربرنامه‌های کاوانی نداشتیم. چیزهایی که روزنامه‌ها می‌نویسند هم فقط برای بالا بردن فروش‌شان است. آنها دارند وارد بحران می‌شوند و بدون استفاده از چنین داستان‌هایی نمی‌توانند دوام بیاورند.

مالک باشگاه ناپولی شایعه تلاش این باشگاه برای خرید آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ را هم تکذیب و عنوان کرد: ویدال؟ این هم دروغ است. چند سال پیش دنبالش بودم، اما الان دیگر نه. ترجیح می‌دهم بازیکنان جوانی را بخرم که برای مدتی طولانی به کار باشگاه بیایند.

دلورنتیس در پایان اعتراف کرد که شاید تیمش یک دفاع راست جدید بخرد. او اظهار داشت: شش گزینه برای تقویت سمت راست خط دفاعی‌‌مان در نظر داریم. البته تیم ما همین الان هم بازیکنان بزرگی در ترکیبش دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.