با تغییر مالکیت باشگاه میلان، مالک جدید روسونری رئیس جدید این باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتقال مالکیت باشگاه میلان به مؤسسه مالی الیوت آمریکا، تغییراتی در کادر مدیریتی این باشگاه نیز اعمال شده است.

باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای، به صورت رسمی از برکناری مارکو فاسونه و یونگ‌هونگ‌لی خبر داد و اعلام کرد که از این پس پائولو اسکارونی مدیر قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان را برعهده خواهد داشت.

در جلسه‌ای که امروز با حضور سهامداران باشگاه میلان برگزار شد، لی به عنوان مالک و رئیس و فاسونه به عنوان مدیر اجرایی و همچنین دیگر اعضای چینی هیئت مدیره از جمله دیوید هان لی، لو بو و ژو رنشو از کادر مدیریتی باشگاه میلان خارج شدند و به جای آنها اسکارونی، مارکو پاتوانو، جورجیو فورلانی، استفانو کوچیریو، سالواتوره چرکیونه، آلفردو کراکا، جان‌لوکا دی‌آوانتزو و فرانک توئیل که به باشگاه میلان برای برگرداندن حکم انضباطی یوفا علیه روسونری (محرومیت دو ساله از شرکت در لیگ اروپا) نقش داشتند روی کار آمده‌اند.

یونوگ‌هونگ‌لی ماه آوریل سال ۲۰۱۷ با خرید سهام باشگاه میلان رئیس این باشگاه شد و به سرعت مارکو فاسونه، مدیر اجرایی سابق باشگاه‌های اینتر و یوونتوس را استخدام و ۲۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد، هر چند خیلی زود مشخص شد که او برای خرید میلان و تقویت این تیم وامی هنگفت از مؤسسه مالی الیوت آمریکا گرفته است که ناتوانی در بازپرداخت آن سبب شد مالکیت باشگاه میلان را از دست بدهد.

اسکارونی که به عنوان رئیس جدید باشگاه میلان معرفی شده، یک بازرگان ۷۱ ساله ایتالیایی است که سابقه فعالیت به عنوان مدیر شرکت انرژی ایتالیا را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.