هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای ما خیلی مهم است که لیگ امسال را خوب شروع کنیم و امیدوارم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل پدیده خراسان در دیداری دوستانه اظهار داشت:‌ تیم ما وضعیت خوبی دارد و در آخرین بازی دوستانه هم مقابل پدیده به میدان رفتیم. هر چند در این مسابقه شکست خوردیم، اما شرایط بازی‌های دوستانه متفاوت است و تیم‌ها بیشتر دنبال برطرف کردن ضعف‌های‌شان هستند. مطمئن باشید ما در بازی‌های رسمی و بازی اول برابر نساجی با شرایط متفاوتی به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به اولین بازی تیمش برابر نساجی قائمشهر تاکید کرد: همیشه بازی‌های ابتدایی بسیار مهم است و ما تلاش می‌کنیم تا لیگ را خوب شروع کنیم. در بازی اول هم باید با نساجی بازی کنیم که تیم پرطرفداری است و انگیزه زیادی دارد تا در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیرد. در واقع انگیزه نساجی کار ما را سخت‌تر خواهد کرد، ولی در اولین مسابقه به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد: فصل گذشته در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم و امتیازهایی از دست دادیم که در نهایت به ضررمان تمام شد. حالا برای ما خیلی مهم است که لیگ امسال را خوب شروع کنیم و امیدوارم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.