هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد، ترکیب این تیم با حضور بازیکنان خارجی تکمیل خواهد شد.

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تراکتورسازی و اردوی این تیم در کشور ترکیه گفت: ما اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم تا کادر فنی و بازیکنان شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند. جدا از تمرینات خوبی که داشتیم، چند بازی دوستانه بسیار خوب نیز انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند. هدف همه بچه‌ها این بود که خواسته‌های کادر فنی را در تمرینات و زمین مسابقه پیاده کنند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین به تمجید از جان توشاک، سرمربی این تیم پرداخت و عنوان کرد: توشاک یک مربی حرفه‌ای است که در تیم‌های بزرگی مربیگری کرده است. او بابت سال‌ها بازی کردن و مربیگری، تجربیات زیادی را در فوتبال به دست آورده است و باید از تجربیاتش بیشترین استفاده را ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی می‌تواند امسال مدعی عنوان قهرمانی باشد، اظهار داشت: تراکتورسازی در فوتبال ایران تیمی بزرگ و پرطرفدار است و طبیعتاً هر سال می‌خواهد در کورس قهرمانی باشد. تیم ما با اضافه شدن چند بازیکن خارجی تکمیل می‌شود و کادر فنی و مسئولان باشگاه در این زمینه بهترین تصمیم را خواهند گرفت. امیدوارم با تیمی پرقدرت به استقبال فصل جدید لیگ برتر برویم و بهترین نتایج را بگیریم تا هواداران خوشحال شوند. آنها مطمئن باشند که ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.