هافبک تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که اصلی‌ترین هدف این تیم در فصل جدید، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

مهدی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت پیکان گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این مدت هم چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم. خوشبختانه امسال تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم نسبت به فصل قبل با تیم بهتری وارد لیگ برتر شویم. چند بازیکن خوب هم در فاز تهاجمی به تیم اضافه شدند و ترافیک در خط هافبک پیکان هم سنگین است. البته این به سود پیکان است و رقابت سالم بازیکنان باعث پیشرفت فنی تیم می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فصل گذشته با اینکه در مقطعی از مسابقات در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتیم، اما در پایان با وجود لیاقتی که داشتیم، به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نرسیدیم. امسال اما باید سهمیه را بگیریم و این هدف مهم پیکان است. البته امسال واقعاً لیگ سختی در انتطار ماست، چون همه تیم‌ها قوی هستند. ما اگر می‌خواهیم خوب نتیجه بگیریم دیگر نباید اشتباهات فصل گذشته را دوباره تکرار کنیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پایان با اشاره به وضعیت خود در این تیم اظهار داشت: من در شروع تمرینات با شکستگی از ناحیه ساعد دست مواجه شدم و بدشانسی آوردم. الان اما شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا خیلی زود از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل برسم. هدفم این است که در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.