امیرحسین فتحی پس از انتصاب به عنوان سرپرست استقلال راهی ترکیه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام فرد موردنظر مسعود سلطانی فر هدایت استقلال را بر عهده گرفت. امیرحسین فتحی که از قبل جامجهانی توسط وزارت ورزش به هیات مدیره آبی ها اضافه شد و از همان زمان استقلالیکباره در بازار نقل و انتقالات هیچ فعالیتی نکرد ، پس از ۴۰ روز چالش مدیریتیبزرگ و خشم هواداران ، حالا هدایت استقلال را در دست گرفته است.

او البته خیلی نام ناشناخته ای در فوتبال ایراننیست. اولین سمتش مسئولیت کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال مصطفوی بوده است. بعدها در بهمن ، برق تهران و عقاب مدیریت کرده که اتفاقا هر سه تیم در دوران او منحلشده اند.

چند سالی دور از فوتبال و در شهرداری تهران بودهاست که این روزها برای مدیریتش در آن مجموعه ، از سوی اصلاح طلبان با اتهاماتبسیاری روبرو می شود و حالا یکی از چالش های آمدنش به استقلال این است که می گویندچطور مدیری نزدیک به تیم قالیباف که البته سابقه درخشانی هم ندارد ، باید مدیریتتیم محبوب استقلال را برعهده بگیرد.

حتی همشهری ورزشی در جلد امروز خود ، این تصمیمرا گامی بزرگ به عقب اعلام کرده و «دور باطل » نام داده است.

در این شرایط امیرحسین فتحی که البته افکارمدیریتی اش بسیار نزدیک به گروه قلعه نویی است و خیلی رابطه ای صمیمی با این مربیپیشین استقلال و نزدیکانش دارد ، بلافاصله پس از گرفتن حکمش راهی استانبول شده تادر کمپ ارتفاع استقلالی ها در ۷۰ کیلومتری این شهر حاضر شود.

او حالا با تیمی روبروست که به لطف سیاست هایخود و همکارانش در هیات مدیره باشگاه به گفته کاپیتان پژمان منتظری اصلا تیم نیست.بازیکنانش هر کدام سمتی هستند. درست تمرین نکرده و همه فقط چند به چند ، گوشه ایمی نشینند و پچ پچ می کنند. بازیکنان بزرگتر از نگرفتن پول شاکی هستند. خارجی هاقرارداد نبستند و طرفداران خون گریه می کنند.

او که انگار همه این بدبختی ها سر استقلال آمدتا امروز روی صندلی مدیریتی استقلال بنشیند آیا مرغ طوفان آبی ها می شود؟

حالا آیا اعتبار لازم و دستورالعمل اجرایی برایپرداخت ها را بدست می آورد تا بتواند قراردادها را تمدید کند ، پیش پرداخت ها رابپردازد و تیم را از این بحران نجات دهد؟

اگر این اتفاق نیفتد بی تردید همه عواقب بحران در پیش از سویهواداران تیم ، بر عهده فتحی و حامیانش برای رسیدن استقلال به این نقطه خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )