مدیران استقلال پس از عدم توافق با بازیکن سنگالی و ستاره ازبک، ناگهان خبر استعفای‌شان رسانه‌ای شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شانه خالی کردن از استقلال در این بزنگاه تاریخی و درحالی که گزینه های پر اهمیت تیم برای عقد قرارداد به ترکیه رفته بودند تا تصمیم نهایی‌شان را برای ماندن یا نماندن در استقلال بگیرند، شوکی بزرگ بود به پیکره آبی ها.

سیدرضا افتخاری که در ماه های اخیر برای استعفا زیر فشار زیادی بود، این استعفا را گذاشته دقیقا در زمانی رسانه ای کرده است که استقلال به بن بست رسیده است. قرارداد شاهکار این گروه با مامه تیام، چهره محبوب هواداران، شوکی بزرگ است به پیکره تیمی که می توانست پس از سال ها سومین ستاره آسیایی خود را هم جذب کند.

تیمی که خودش با پاداش های آسیایی و سهم ستاره های ملی پوشش نباید حتی مشکل دلاری برای این اتفاق مهم پیدا می کرد. ولی حالا درست زمانی که همه چیز گره خورده است، دیگر نه خبری از پزهای پندارتایمی است و نه مدیرش بعد از دور اول مذاکرات، مسئولیت قبول کرده است تا فشارها روی وزارت ورزش بیش از قبل شود. وزارتی که روی ندانم کاری اعضایش، به همه این حساسیت ها دامن زده است.

تیم استقلال در چند هفته گذشته و در شرایطی که باید درگیر آماده‌سازی و تقویت می شده است، مدام درگیر دعواهای مدیریتی، بی پولی و حرف هایی از این دست بوده و حالا در فاصله یک هفته به شروع لیگ برتر، با بدترین اردوی آماده سازی و بدون حضور بازیکنانش، آماده ورود به لیگ می شود. درحالی که حتی نتوانسته ستاره های خودش را حفظ کند.

این سرنوشت تیمی است که حالا هوادارانش اعتقاد پیدا کرده اند، کمر به نابودی اش از سوی مقامات ارشد ورزش کشور بسته شده است. گزاره اشتباهی که توالی تصمیمات و رخدادهای اشتباه، دقیقا تشدیدش کرده است و حالا پروژه استعفای ناگهانی وسط مذاکرات مدیران استقلال بر این شائبه سایه ای سنگین تر می اندازد.

ماجرا اما خیلی ساده است. این استعفا اگر حتی ۵ روز قبل داده شده باشد. امروز دقیقا بعد از بی نتیجه ماندن مذاکرات استانبول با مامه تیام و سرور جباروف اعلام شده است. دو بازیکنی که قراردادهای پیشنهادی‌شان این قدر بالاتر از توان آبی ها بوده است که آقایان مدیر فکر کنند با جا خالی دادن، می توانند از شر انتقاداتش خلاص شوند و قطعا در این شرایط باید گناهش بیفتد گردن نهاد بالادستی!

درحالی که قراردادهایی بسته شده و تعهداتی ایجاد کرده اند که امروز تمام این اتفاقات حاصل مذاکرات و بندهای من در آوردی در قراردادهایی است که نهایتش می شود رخداد امروز . شرط فسخ هایی که به سادگی امکان پذیر بودند و از استقلال تنها یک ویترین موقت برای ستاره ها ساخته اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.