سرپرست باشگاه تراکتورسازی تبریز با رد شایعاتی که پیرامون پیوستن چند بازیکن سرشناس به این تیم مطرح می‌شود، گفت: تا قراردادی امضا نشود، چیزی رسمی نیست.

عباس الیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اردوی ترکیه و رضایت جان توشاک از این اردو اظهار داشت: اردوی خوبی داشتیم و چهار بازی تدارکاتی و مفید هم در این کشور برگزار کردیم. توشاک هم جمع‌بندی خوبی از این اردو داشت و باید بازهم با او در این رابطه صحبت کنم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید و اینکه در چند وقت اخیر نام‌های بزرگی اطراف باشگاه تراکتورسازی شنیده می‌شود اما هیچ اتفاقی نیفتاده است،‌ تصریح کرد: این موضوع طبیعی است. ما با خود بازیکن صحبت نمی‌کنیم. ممکن است در روز با ۱۰ هزار نفر صحبت کنیم،‌ اما تا قراردادی امضا نشود، چیزی رسمی نیست. مثل اینکه شما مغازه داشته باشید و در روز چندین نفر به مغازه شما بیایند،‌ مهم این است که خریدی شود. همان‌طور که گفتم زمانی که قرارداد امضا شود، کار نهایی شده است، در غیر این‌صورت همه چیز شایعه است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی افزود: کارهای مربوط به بازیکنان خارجی هم در حال انجام است و به امید خدا بازیکنان را با نظر خود توشاک جذب خواهیم کرد.

«شایعاتی پیرامون مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است و گفته می‌شود حتی خود شما هم یکی از کاندیداهای این سمت هستید، آیا چنین چیزی صحت دارد؟»، الیاسی در پاسخ به این پرسش گفت: من فعلاً کنار تیم و عضو هیئت مدیره باشگاه هستم. هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست،‌ اما فعلاً به کارم ادامه می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.