سرپرست تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال گفت: در حق فوتبال جفا شده است و امکانات و اهمیتی که باید مانند فوتسال داده شود به فوتبال داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهرزاد نصیری در جمع خبرنگاران درباره حضور در فوتبال پس از قهرمانی فوتسال در آسیا گفت: تیم زیر ۱۹ سال آبان ماه مسابقات مقدماتی آسیا را در پیش دارند و با توجه به مشغله بسیاری که در فوتسال داشتم به درخواست نایب‌رئیس بانوان پاسخ مثبت دادم و به‌عنوان سرپرست در تیم ملی بزرگسال و تیم زیر ۱۹ سال حاضر شدم. با توجه به اینکه حدود ۱۴ سال پیش بازیکن فوتبال بوده‌ام علاقه داشتم که به فوتبال بانوان کمک کنم چرا که احساس می‌کنم در حق فوتبال جفا شده است و امکانات و اهمیتی که باید مانند فوتسال داده شود به فوتبال داده نشده است. از اردیبهشت ماه کنار تیم قرار گرفتم و به آنها کمک کردم، خداراشکر هر دو تیم ما در شرایط مطلوب قرار دارند.

نصیری درباره روند آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی تیم نیز گفت: در اردوی حال حاضر، دیدارهای تدارکاتی را بین تیم جوانان و بزرگسال برگزار کردیم. در اردوی بعد نیز بار دیگر بین دو تیم دیدار‌های تدارکاتی را برگزار خواهیم کرد. برنامه‌هایی نیز برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در داخل یا خارج از کشور داریم که البته باید دید مذاکرات چطور پیش می‌رود.

وی درباره دیدار تدارکاتی با اردن گفت: هنوز مشخص نیست و در حد طرح مسئله است.

سرپرست تیم زیر ۱۹ سال درباره تمرین جوانان به‌روی چمن طبیعی بیان کرد: با چمن مصنوعی برای همیشه خداحافظی کردیم. با توجه به امکاناتی که تیم‌های ملی در اختیار ما گذاشته است مانند تیم کی‌روش همه امکانات را می‌گیریم و حتی از آنها نیز فراتر خواهیم رفت. ما دیگر به‌روی چمن مصنوعی کار نخواهیم کرد.

نصیری درباره برگزاری لیگ فوتسال اظهار کرد: قرار بود پنجم مرداد استارت لیگ خورده شود اما با توجه به وضع اقتصادی جامعه و مشکلات اقتصادی دیگر خود ما نیز می‌ترسیم که آیا تیم‌ها می‌توانند تیم‌داری کنند یا خیر. یک تعاملاتی با باشگاه‌ها داشته‌ایم ان‌شاءالله از دوازدهم لیگ استارت خواهد خورد و امید داریم با ۱۴ تیم لیگ را آغاز کنیم. حضور کفاشیان بزرگ‌ترین نعمت در فوتسال است که همیشه حمایت کرده تیم‌ها باقی بمانند، تلاش ما نیز ثبات تیم‌ها در لیگ برتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.