ملی پوش تیم فوتبال دختران زیر ۱۹سال گفت: حضور کتایون خسرویار در رأس تیم ملی انگیزه خاصی را به بازیکنان تیم تزریق کرده است و روحیه تیم بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هانیه خداپرستی در جمع خبرنگاران پیش از حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا درباره رقبای مرحله گروهی ایران اظهار داشت: در حال حاضر برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات خود را آماده می‌کنیم. با تیم‌های فلسطین، میانمار و لائوس همگروه هستیم. تیم فلسطین چند بازیکن غیربومی در اختیار گرفته و نسبت به گذشته تیم قدرتمندی آماده کرده است. میانمار و لائوس نیز بازیکنان سرعتی دارند.

وی درباره روند آماده‌سازی تیم زیر ۱۹ سال برای حضور در رقابت‌ها گفت: هر ۱۰ روز یک اردوی آماده‌سازی ۶‌ــ‌۵روزه داریم که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تمرینات برگزار می‌شود، گاهی نیز ۳ نوبت در روز تمرین برگزار می‌کنیم. تمرینات بدنسازی و استخر را نیز پیگیری می‌کنیم.

او در پاسخ به این سؤال که "آیا از فشار تمرینات خسته شده‌اید یا خیر؟" گفت: خسته که می‌شویم اما هدف ما صعود از مرحله گروهی و آماده‌سازی برای مسابقات اصلی آسیایی است.

خداپرستی درباره تمرین روی چمن طبیعی و همچنین حضور خسرویار در ترکیب کادر فنی تصریح کرد: تمرین روی چمن طبیعی انگیزه بسیار خوبی به ما می‌دهد، تمرین در چمن مصنوعی مشکلاتی داشت اما چمن طبیعی خیلی خوب است. درباره خسرویار نیز باید بگویم او مربی بسیار بادانشی است و چون تجربه بازی دارد خیلی بازیکنان را درک می‌کند که این امتیاز خوبی برای ما است. خسرویار از همه نظر عامل انگیزه است و روح خاصی در تیم تزریق کرده که باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه خاصی تمرین کنند.

بازیکن زیر ۱۹ سال بانوان در پاسخ به این سؤال که آیا توانایی قهرمانی آسیا در بازیکنان جوان ایران که آینده‌سازان تیم ملی هستند وجود دارد، گفت: تیم ملی فوتسال پس از ۱۰ سال تمرین، بازی کردن، تلاش و حمایت شدن توانستند قهرمان شوند و ۲ دوره این افتخار را کسب کردند. ما تیم پایه هستیم و اگر ما نیز حمایت شویم روزی خواهیم توانست قهرمان آسیا شویم مگر ما چه‌چیزی کم‌تر داریم.

هانیه خداپرستی در پایان گفت: از خانواده‌ام تشکر می‌کنم چرا که همیشه حامی و پشتیبانم بودند. از خسرویار نیز بسیار تشکر می‌کنم و امیدواریم روزی جواب تمام زحماتش را بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.