مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار ندارم، ولی تلاش می‌کنم در کمترین زمان ممکن به دوران اوجم برگردم.

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت فعلی ذوب‌آهن گفت: ما از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار داریم و مسابقات دوستانه هم کمک کرد تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. جو ذوب‌آهن هم همیشه فوق‌العاده است و امیدوارم در فصل جاری نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شد و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم در فصل جاری تیم خوبی داشته باشیم.

وی در رابطه با وضعیت خودش در ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: من به دلیل مصدومیت و اتفاقاتی که در فصل گذشته در تراکتورسازی برایم رخ داد، نزدیک به یک سال از تمرینات گروهی دور بودم. این شرایط باعث شده تا از لحاظ بدنی عقب باشم، ولی تلاش می‌کنم در سریع‌ترین زمان ممکن به شرایط ایده‌آل برسم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه از حالا نمی‌توان چیزی را در مورد مدعیان قهرمانی پیش‌بینی کرد، اظهار داشت: رقابت بین تیم‌ها در فصل جاری سخت است و از حالا نمی‌توان گفت که مدعیان اصلی چه تیم‌هایی هستند. البته در مورد تیم خودمان باید بگویم که امسال می‌توانیم در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.