تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند که در هفته دوم لیگ برتر فوتسال نتوانستند از پس حریفان خود برآیند، در هفته سوم برای کسب پیروزی می‌جنگند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود. دیداری که در آن مس سونگون میزبان شهروند ساری خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال با وجود کسب پیروزی در هفته نخست مقابل پارسیان شهر قدس، هفته گذشته در شیراز مقابل ارژن به تساوی رسید و حالا در اولین بازی خانگی خود در این فصل به مصاف شهروند می‌رود. نماینده استان مازندران تاکنون یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است.

در دیگر دیدار مهم این هفته، گیتی‌پسند اصفهان مدعی اصلی قهرمانی امسال، میزبان شهرداری ساوه خواهد بود. گیتی‌پسند مانند مس هفته گذشته نتوانست با دست پُر به اصفهان بازگردد و دو امتیاز در قم از دست داد. رضا لک که سابقه قهرمانی با گیتی‌پسند را در فصل ۹۵ در کارنامه دارد، در نیم‌فصل دوم فصل گذشته در شهرداری ساوه فعالیت کرد و موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. شهرداری هم در هر دو دیدار قبلی خود شکست خورده و به نظر می‌رسد امسال نیز یکی از بخت‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول خواهد بود. تقابل لک با محسن خبیری که فصل گذشته در دیدار تیم‌های شهرداری ساوه و فرش‌آرا با هم درگیر شدند، از نکات جالب این بازی است.

در هفته سوم، تنها تیم‌های ۶ امتیازی جدول یعنی فرش‌آرا و حفاری به مصاف هم می‌روند. فرش‌آرای مشهد در هفته اول از سد شهروند گذشت و در هفته گذشته، مسابقه سخت با اهورا را با پیروزی ۶ بر ۵ پشت سر گذاشت. این تیم اکنون به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حفاری در صدر جدول قرار دارد. شاگردان علاسوند در تیم حفاری هم با کسب پیروزی مقابل سن‌ایچ و مقاومت قرچک در رتبه دوم جدول حضور دارند و این هفته میهمان صدرنشین خواهند بود.

برنامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه - ساعت ۱۸

*مس سونگون ورزقان - شهروند ساری (سالن علوم پزشکی تبریز)

پنجشنبه - ساعت ۱۸

*گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه (سالن پیروزی اصفهان)

*مقاومت قرچک - سوهان محمدسیما قم (سالن شهدای هفتم تیر قرچک)

*آذرخش بندرعباس - اهورا بهبهان (سالن فجر بندرعباس)

جمعه - ساعت ۱۸

*پارسیان شهر قدس - لبنیات ارژن شیراز (سالن الغدیر تهران)

*سن‌ایچ ساوه - مقاومت البرز (سالن فجر ساوه)

*فرش‌آرای مشهد - شرکت ملی حفاری ایران (سالن شهید بهشتی مشهد)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.