یک منبع نزدیک به سرمربی سابق رئال مادرید بی‌میلی این مرد فرانسوی برای خرید ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را فاش کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خرید نیمار توسط رئال مادرید همواره یکی از شایعات داغ مربوط به بازار نقل و انتقالات بوده است و از تابستان سال گذشته که او بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، همواره اخباری درباره احتمال بازگشت او به لالیگا و بازی برای کهکشانی‌ها وجود داشته است. زین‌الدین زیدان، سرمربی فصل گذشته کهکشانی‌ها اما تا زمانی که هدایت این تیم را برعهده داشت به نظر نمی‌رسید که هرگز هیجانی برای جذب بازیکن سابق بارسا داشته باشد.

اکنون یک منبع نزدیک به سرمربی سابق رئال مادرید فاش کرده است که چرا زیدان تمایلی به خرید نیمار نشان نداد و بر سر این موضوع با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه هم اختلاف نظر داشت.

آندره ریزک، یک خبرنگار برزیلی در این باره به شبکه اسپورت تی‌وی برزیل گفت: یکشنبه این هفته من از یکی از دوستان زیدان که قبل از جدایی زیزو از رئال مادرید با او شام صرف کرده بود، اطلاعاتی دریافت کردم. زیدان هنگام ملاقات با دوست خود به او گفته بود که از برنامه داشتن نیمار در رئال مادرید استقبال نمی‌کند، چون احساس می‌کرد که نیمار و مارسلو مکمل‌های خوبی برای یکدیگر نیستند و نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند مگر مقابل تیم‌های کوچک. زیدان به این نتیجه رسیده بود که هر دو بازیکن یک منطقه از زمین را پوشش می‌دهند و حضور همزمان آنها در میدان به نفع تیم نیست.

با جدا شدن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به مقصد یوونتوس مشخص نیست که پرس چه ستاره‌ای را برای پر کردن جای خالی این ستاره پرتغالی در تیمش مد نظر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.