بازیکن جدید ایرانی تیم شارلوا احساسات خود پس از حضور ۲ ماهه در تیم شارلوا را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت والفوت بلژیک، امید نورافکن اوایل ماه گذشته میلادی قراردادش را با تیم شارلوا بلژیک منعقد کرد. او در این مدت یک ماهه فرصت داشت تا کشور بلژیک بیشتر بشناسد.

هافبک جدید ایرانی تیم شارلوا در این رابطه گفت: از همان آغاز صمیمیت زیادی را احساس کردم و هر جا که می‌روم مردم به من بابت حضور در شارلوا خوشامد می‌گفتند. مردم اخبار تیم شارلوا را دنبال می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر شروع فصل و دیدن اتفاق‌هایی هستند که دیگران برای من تشریح کردند.

نورافکن درباره نخستین احساسات خود پس از حضور در تیم شارلوا اظهار داشت: من سیستم عملیاتی بسیار خوبی را در شارلوا دیدم که هر کدام از پرسنل باشگاه می‌دانند چه کار باید بکند تا این تیم بهتر آماده شود. سال گذشته به طور اندکی نتایج تیم شارلوا را دنبال می‌کردم و فکر می‌کنم امسال نیز همانند سال گذشته خواهد بود و شاید نتایج بهتری نیز به دست آورد.

وی درباره نوع ارتباط با سایر اعضای تیم شارلوا و مشکل زبان گفت: این همان بخشی از سازگاری است و مشکل زبان وجود دارد. البته شروع به شرکت در کلاس‌های آموزشی همراه با معلم زبان باشگاه شارلوا جهت بهبود زبان انگلیسی‌ام هم که در ایران فرا گرفته بودم کردم. از سوی دیگر این کار سختی است و امیدوارم در سریع‌ترین زمان به هدفم برسم. سعی می‌کنم با پیشرفت در بحث زبان آسایش بیشتری داشته باشم. هر چند در فوتبال زبان بدنی و جهانی وجود دارد که فهم برخی از کارها را آسان‌تر می‌کند.

نورافکن با اشاره به تکیه خود روی مشاوره‌های کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی تیم شارلوا خاطرنشان کرد: برای من این مسئله بسیار مهمی بود که خودم را با شرایط جدید وقف دهم و می‌دانستم بسیار سخت است. از لحظه‌ای که شما کشوری را به مقصد کشور دیگری ترک می‌کنید همه چیز را نمی‌دانید. من هر روز در مرکز تمرینی شارلوا سخت کار کردم، زیرا کاوه رضایی هشدار داده بود که بازیابی در بلژیک نسبت به آن‌چه در ایران تجربه کردم، بسیار پیچیده است. او راه را به من نشان داد و می‌خواهم دنبال گام‌های رضایی بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.