امید ابراهیمی در نهایت از استقلال جدا شد و به الاهلی قطر پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید ابراهیمی هافبک جنگنده و تاثیر گذار تیم استقلال که از ارکان موفقیت تیم وینفرد شفر در فصل قبل بود، پس از نمایش های قابل قبولش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تیم الاهلی قطر پاسخ مثبت دهد و استقلال را ترک کند.

او حالا در گفت و گو با خبرورزشی در مورد جدایی اش از تیم توضیح داده است.

ابراهیمی گفت:« این را می‌دانم که هواداران از اینکه من از استقلال رفتم به شدت ناراحت هستند.همه می‌دانند من با جان و دل برای استقلال بازی کرده‌ام. حتی روز‌هایی که مصدوم بودم با تمام توان در میدان بودم. من هرچه دارم از این هواداران است و با حمایت‌های‌شان به اینجا رسیدم که در جام جهانی نماینده استقلال در تیم ملی باشم،برای استقلال زحمت کشیدم که البته وظیفه‌ام بود.»

امید ابراهیمی ادامه داد:« تصمیم داشتم اینستاگرامم را از دسترس خارج کنم ولی با خودم گفتم من که در همه این سال‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ام، این چالش را هم پشت سر می‌گذارم.باید به هوادار استقلال ثابت کنم که من هنوز هم کنار آن‌ها هستم.تنها کاری که از دستم برمی‌آید، عذرخواهی کردن است. از همه معذرت می‌خواهم و هر روز به پوشیدن لباس استقلال افتخار کرده و می‌کنم. می‌دانم این اتفاق باعث رنجش خاطر آن‌ها شده ولی باید این کار را می‌کردم. »

هافبک جدید تیم الاهلی قطر در پایان گفت:« با تشویق و مشورت کسی این تصمیم را نگرفتم و این فقط خواست خودم بود.استقلال قبل از من تیم بزرگی بوده و بعد از من هم بزرگ خواهد ماند.امیدوارم روزی دوباره لباس استقلال را بپوشم و برای تیم محبوبم بازی کنم. »

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )