وینفرد شفر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش درباره آخرین مسائل مربوط به باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه اردوی آبی پوشان در ترکیه با سایت باشگاه درباره آخرین شرایط گفت و گو کرد که مشروح این مصاحبه در ادامه می آید:

شرایط اردو و کمپ ؟

بعد از یک سری مشکلاتی که در فرودگاه داشتیم، خیلی خوب به کمپ تمرینی رسیدیم و مطمئن هستم که باشگاه اخبار و عکسهای کاملی برای هواداران از این کمپ را منتشر می کند. اینجا در دل طبیعت و زیبا است و یک مکان فوق العاده برای کمپ تمرینی، کار سخت و ساختن تیم است. شما به یاد دارید که دکتر ستوده چه حرفی زد. باید یک مصاحبه نیز با دکتر تیم داشته باشید(با خنده). مطمئن هستم که هواداران می خواهند این خاطره شنیدنی را بدانند.

امروز اولین بازی دوستانه خود را برابر ماریبور داریم که به طور مرتب در مسابقات اروپایی حضور دارد. دو روز بعد یک بازی دوستانه دیگر داریم و در نهایت نیز به آلمان سفر می کنیم تا یک بازی دوستانه قبل از سفر به تهران داشته باشیم.

امیدوارم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نیز در سفر به آلمان تیم را همراهی کنند. باور دارم که این موضوع برای استقلال مهم است زیرا شروع یک رابطه بین المللی است و میتواند همکاری در رده های اکادمی و تیم های پایه ای باشگاه استقلال و تیم های اروپایی را پایه گذاری کند. ما برای آینده به این موضوع نیاز داریم و کارلسروهه یک شروع خوب برای ما خواهد بود.

در صحبتی که با مدیرعامل داشتم، به این جمع بندی رسیدیم که استقلال باید باشگاه شماره یک در توسعه فوتبال پایه باشد و در آینده به این موضوع نیاز داریم و این اتفاق اولین گام برای پیشرفت در کارهای آکادمی است.

*از شرایط تیم، روند تمرینات و وضعیت استقلال بگویید.

همانگونه می دانید آغاز تمرینات بی اشکال نبود اما قابل پیش بینی بود. معمولا در هر کاری مشکلاتی پیش می آید اما استقلال در برابر این مشکلات نگرانی ندارد. ما بسیار با اعتماد به نفس و خونسرد هستیم و حتی روزی نبوده که من و ساشا با مسئولان باشگاه در تماس نباشیم. بعد از پایان فصل گذشته هر روز با مسئولان باشگاه صحبت کردیم. به ویژه با آقای توفیقی که مسئولیت مذاکره با بازیکنان را داشت نیز در ارتباط بودیم. من لیست بازیکنانم را به باشگاه ارائه کردم و آقای توفیقی نیز با همه آنها در ارتباط بود و کار خودش را خیلی خوب، سریع و به موقع در خصوص جذب بازیکنان انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.