عضو هلندی کمیته فنی فیفا رسیدن تیم ملی فوتبال کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ و شانس کسب عنوان قهرمانی را یک چیز استثنایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، مارکو فان‌باستن در جمع روزنامه‌نگاران با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: بازی‌های تیم ملی فوتبال روسیه پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ تداعی‌کننده سطح جهانی نبود اما با این وجود توانست تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش برود. این اتفاق خوبی برای آنها و کشور روسیه بود.

ستاره پیشین فوتبال هلند و جهان ادامه داد: تیم ملی فوتبال روسیه در نبرد مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر کرواسی خوش‌شانس نبود و در ضربه‌های پنالتی شکست را پذیرا شد. شاگردان چرچسوف به طور کلی نمایش خوب و جذابی در بازی‌ها داشتند. فقط در بازی با کرواسی خوش‌شانس نبودند اما حریف هم یک کشور بزرگ فوتبالی است.

عضو کمیته فنی فیفا در جام جهانی ۲۰۱۸ درباره رویارویی تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در بازی نهایی گفت: فکر بازی خوبی را در فینال خواهیم دید. کرواسی دارای بازیکنان قدرتمند زیادی با تجارب بزرگی در سطح عالی است. می‌خواهم توجه همه را به شخصیت مبارزه‌ای بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی در تمامی بازی‌ها جلب کنم. آنها علاوه بر این دارای بازیکنی همانند لوکا مودریچ هستند که می‌تواند تعیین‌کننده نتیجه بازی باشد. همه تیم‌های مدعی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را می‌شناسیم اما وقتی کشوری همانند کرواسی داعیه قهرمانی دارد یک چیز استثنایی است.

فان‌باستن درباره تیم ملی فوتبال فرانسه نیز خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره‌مند است و با اعتماد به نفس فینالیست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. البته بازی فینال همیشه یک چیز استثنا است و منتظر یک بازی جذاب و تماشایی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.