هافبک دفاعی مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس، هیچ اصرار و تعجیلی برای بازگشت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود، اظهار داشت: مراحل درمان و تمرینات را مرحله به مرحله زیر نظر کادر پزشکی و کادر فنی پشت سر می‌گذارم. برای بازگشت عجله‌ای ندارم. البته سعی می‌کنم با اجرای دقیق برنامه‌ها و تلاشی که انجام می‌دهم هر چه زودتر خودم را به فرم مطلوب برسانم، ولی برای هر مرحله باید زمان لازم بگذرد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: وقتی این اتفاق افتاد، ته دلم می‌دانستم چه شد، ولی مرتب به خودم دلداری می‌دادم که شاید هم رباط صلیبی‌ام پاره نشده باشد. در مرحله انکار اتفاقی بودم که برایم رخ داده بود تا اینکه جواب M.R.I آمد. مخصوصاً آن روزهای اول خیلی سخت بود، ولی همراهی دوستان و همبازیانم و قوت قلب هواداران باعث شد خودم را سریع جمع و جور کنم و با امید و انرژی زیادی کارم را شروع کردم که برگردم.

وی خاطر نشان کرد: بارها گفته‌ام، ولی باز هم دلم می‌خواهد از هواداران به خاطر دلداری‌های‌شان تشکر کنم. آنها باعث شدند تا راهم را محکم‌تر ادامه بدهم. در آن شرایط سخت به کمک من آمدند و حالا هم در شرایط سخت تیم به کمک تیم می‌آیند.

ربیع‌خواه با امیدواری از آینده پرسپولیس یاد کرد و گفت: با تلاشی که در این روزها از بچه‌ها دیده‌ام و با نفراتی که داریم، شخصاً فکر می‌کنم تیم ما از همین شروع کار با هدف قهرمانی در مسابقات حاضر می‌شود. من که تمرینات اختصاصی خودم را دنبال می‌کنم، ولی باید نزدیک باشید و ببینید که بچه‌ها با چه فشار و جدیتی تمرین می‌کنند. چنین تمرینی برای تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود و در این میان، حمایت هواداران مثل همیشه یکی از مهمترین داشته‌های ماست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.